بهسازی زیرساخت‌های نایسر نیازمند ۱۶۲ میلیارد تومان اعتبار است

شهردار سنندج گفت: برای ساماندهی ورودی و خروجی نایسر و بهسازی زیرساخت‌های این ناحیه ۱۶۲ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که با نظارت دفتر رهبر معظم انقلاب این مهم به زودی عملیاتی می‌شود.

به گزارش ایمنا، حشمت الله صیدی در جلسه بررسی مشکلات ناحیه منفصل شهری نایسر، اظهار کرد: طی ۱۰ روز اخیر با نظارت دفتر رهبر معظم انقلاب و با بسیج ماشین آلات و تجهیزات شهرداری سنندج عملیات بهسازی معابر نایسر آغاز شده است.

وی افزود: آسفالت و بهسازی بلوار اصلی ناحیه منفصل شهری نایسر اولین پروژه‌ای است که به زودی اجرایی خواهد شد و سپس دیگر خیابان‌های فرعی و بلوارهای این ناحیه بهسازی و آسفالت می‌شود.

شهردار سنندج خاطرنشان کرد: ساماندهی بلوار حیران، گاز و دکل در کنار دیگر خیابان‌های منتهی به بلوار اصلی نایسر به همراه ورودی و خروجی این ناحیه منفصل شهری از دیگر طرح‌های است که با بسیج امکانات و نیروها به زودی انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: در مجموع ۱۶۲ میلیارد تومان برای بهسازی زیرساخت‌های این ناحیه نیاز است که امیدواریم با مساعدت‌های دفتر رهبر معظم انقلاب این مهم محقق شود.

صیدی افزود: ایجاد فضای سبز به مساحت بیش از سه هکتار در ورودی نایسر، احداث رفیوژ بلوار امام شافعی به مساحت دو هزار و ۷۰۰ مترمربع و رفیوژ خیابان دکل به مساحت شش هزار مترمربع از دیگر طرح‌هایی است که در این ناحیه انجام خواهد شد.

منبع: مهر

کد خبر 479870

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.