قیمت مسکن امروز اصفهان ۱۸ اسفند (منطقه ۲ شهری) + جدول

قیمت مسکن در منطقه ۲ شهرداری اصفهان ( برزان و ولدان ) هر متر ۱۳ تا ۲۰ میلیون تومان برای خانه‌های نوساز اعلام شده است، همچنین مبلغ اجاره در این منطقه بین ۵۰۰ هزار تومان تا ۵ میلیون تومان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بر اساس داده‌های پورتال یکی از دفاتر معاملات املاک کلانشهر اصفهان، قیمت مسکن برای واحدهای نوساز از متری ۱۳ میلیون تومان برای خانه‌ای در خیابان صمدیه لباف تا متری ۲۰ میلیون تومان برای خانه‌ای در خیابان خرم (دروازه تهران) می‌رسد.

البته قیمت برخی از خانه‌ها در این منطقه در کنارگذر اتوبان خیام تا هر متر ۳۴ میلیون تومان نیز می‌رسد؛ البته امکانات این واحدهای مسکونی بیشتر از سایر واحدها بوده و متراژ آن نیز بالاتر است، از جمله امکانات این واحدها می‌توان به یک اتاق خواب مستر اشاره کرد.

در لیست آپارتمان‌های نوساز ارائه شده در این منطقه علاوه بر این موارد در یکی از دفاتر مشاور املاکی واقع در کنارگذر شرقی بزرگراه خیام، آپارتمان سه خوابه‌ای با متراژ ۱۲۴ متر واقع در کنارگذر بزرگراه خرازی، حد فاصل خیابان بهستان و چهار راه جهاد به قیمت هر متر ۲۵ میلیون تومان ارائه شده است.

علاوه بر این موارد در لیست خانه‌های با قدمت بالاتر دفتر مشاور املاکی واقع در خیابان شهیدان شرقی خانه‌ای با قدمت کمتر از ۵ سال ارائه کرده که در طبقه دوم واقع شده است، قیمت هر متر از این آپارتمان ۱۳۰ متری حدوداً ۱۹ میلیون تومان ارائه شده است و مبلغ نهایی آن را دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعلام کرده‌اند.

همچنین خانه‌ای با قدمت ۱۰ سال واقع در خیابان شهیدان شرقی، در یکی از دفاتر مشاور املاک منطقه که بیش از ۵۰ سال است در این منطقه فعالیت می‌کند ارائه شده است که هر متر از آن را به قیمت ۱۶ میلیون تومان می‌فروشند.

قیمت رهن و اجاره

علاوه بر این، قیمت رهن و اجاره در این منطقه برای یک واحد مسکونی ۱۶۵ متری در خیابان شهیدان غربی ۱۰۰ میلیون تومان رهن و مبلغ ۵ میلیون تومان اجاره است.

همچنین یک واحد مسکونی ۸۰ متری در خیابان ملت (محله ولدان) ارائه شده است که مبلغ رهن آن را ۷۰ میلیون تومان و اجاره آن را ۵۰۰ هزار تومان اعلام کرده اند، این واحد مسکونی پارکینگ و آسانسور ندارد.

به گفته مشاوران املاک منطقه به نظر می‌رسد مالکان در این منطقه تمایل بیشتری به گرفتن اجاره دارند و مبالغ رهن کمتری را اعلام می‌کنند به طوری که یک آپارتمان ۱۰۰ متری در خیابان شهیدان غربی به قیمت رهن ۱۵ میلیون تومان و اجاره ماهانه دو میلیون تومان به دفتر مشاور املاک واقع در همان خیابان سپرده شده است.

البته در این منطقه منازلی نیز با رهن کامل بین ۱۷۰ تا ۲۵۰ میلیون تومان نیز ارائه شده است.

نوع و متراژ قیمت رهن و اجاره
۱۶۵ متری خیابان شهیدان غربی قیمت اجاره: ماهیانه ۵ میلیون تومان / ‏‬ ۱۰۰ میلیون تومان رهن
۸۰ متری خیابان ملت (ولدان) ‏‬ قیمت اجاره: ماهیانه ۵۰۰ هزار تومان / ‏‬ ۷۰ میلیون تومان رهن
۱۰۰ متری شهیدان غربی قیمت اجاره: ماهیانه ۲ میلیون تومان / ‏‬ ۱۵ میلیون تومان رهن

برای مشاهده قیمت مسکن در نقاط مختلف اصفهان، اینجا کلیک کنید.

منطقه قیمت خرید
محدوده برزان و خرم (نوساز) متری ۱۳ تا ۲۰ میلیون تومان
محدوده شهیدان شرقی (قدمت ۵ سال) متری ۱۹ میلیون تومان
محدوده خیابان شهیدان شرقی (قدمت ۱۰ سال) متری ۱۶ میلیون تومان
کد خبر 479867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • محسن یگانه مهر IR ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۹
    0 0
    سلام لطفا قیمت آپارتمان ، خانه ویلایی کلنگی و زمین را جداگانه بفرمایید ممنون
  • الینا IR ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۰
    0 0
    اخه چرا اینقد گرونی من که شوهرم بیکاره بیمه نداره و یک بچه هفت ساله دارم که نه میتونم پوشاکش رو تعیین کنم و نه خوراکش رو باید چیکار کنم خدایا خودت کمک کن