قاتل پیرمرد ۷۰ ساله‌ در صحنه وقوع قتل دستگیر شد

کشف بیش از یک تن مواد مخدر در جنوب شرق کشور، دستگیری کلاهبردار در فضای مجازی، کشف و ضبط بیش از دو هزار مواد محترقه غیرمجاز، به دام افتادن قاتلان فراری، قطع عضو جوانی در انفجار مواد محترقه و دستگیری قاتل پیرمرد ۷۰ ساله را در بسته حوا ث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی از کشف بیش از یک تن مواد مخدر توسط مرزداران هنگ مرزی سراوان در مرزهای جنوب شرق کشور خبر داد.

احمدعلی گودرزی گفت: در راستای کنترل و مراقبت از مرزها و برخورد قاطع با هرگونه تجاوز به حریم ایران اسلامی، مرزداران استان سیستان و بلوچستان با اشراف اطلاعاتی و رصد تحرکات در مناطق مرزی، به سرنخ‌هایی از قصد عناصر متجاوز مسلح و قاچاقچیان مواد مخدر برای ورود به خاک کشور در منطقه مرزی مکسوخته سراوان دست یافتند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی، تشدید اقدامات کنترلی در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی مسیرهای تردد قاچاقچیان مشخص شد و مرزداران هنگ مرزی سراوان در قالب چند تیم پوششی و عملیاتی با اجرای هدفمند کمین و اجرای طرح مهار منطقه مورد نظر را در کنترل خود قرار دادند و با پشتیبانی اطلاعاتی و هدایت عملیاتی مرزبانی استان موفق شدند، محموله مواد مخدر را کشف کنند.

کلاهبرداری در تلگرام به بهانه برنده شدن جایزه

رئیس پلیس فتا غرب استان تهران از شناسایی و دستگیری فردی خبر داد که اقدام به کلاهبرداری از طریق کانال تلگرام به بهانه برنده شدن جایزه می‌کرد.

سید نظام موسوی افزود: در رصدهای شبانه روزی در فضای مجازی، کارشناسان پلیس فتا متوجه کانالی در تلگرام شدند که به بهانه برنده شدن جایزه در فضای مجازی اقدام به کلاهبرداری از کاربران می‌کرد.

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا با انجام تحقیقات تکمیلی و اقدامات فنی پیچیده و با به کارگیری از ابزارهای پلیسی، هویت متهم را شناسایی کردند.

کشف و ضبط ۲ هزار و ۷۹۸ بسته مواد محترقه غیرمجاز

فرماندهی نیروی انتظامی آستانه اشرفیه از کشف و ضبط ۲ هزار و ۷۹۸ بسته مواد محترقه غیر مجاز از یک واحد صنفی در این شهرستان خبر داد.

حمید محمدی نسب اظهار کرد: این واحد صنفی متخلف پلمب و متهم ۲۶ ساله در ارتباط با این مساله شناسایی شد.

وی خاطرنشان کرد: در آستانه روزهای پایانی سال و به منظور حفظ سلامت شهروندان کشف مواد محترقه غیرمجاز در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار دارد و با متخلفان برخورد قانونی می‌شود.

قاتلان فراری دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان ایلام گفت: با تلاش مأموران انتظامی شهرستان ملکشاهی و همکاری پلیس آگاهی، اطلاعات و همچنین پلیس فتا استان، قاتلان فراری که با اسلحه گرم مرتکب قتل شده و بلافاصله از محل متواری شده بودند، دستگیر شدند.

دلاور القاصی مهر اظهار کرد: در جریان یک فقره اختلاف و نزاع در شهرستان ملکشاهی افرادی با سلاح گرم ۲ نفر را به قتل می‌رسانند و یک نفر را نیز مجروح کرده و بلافاصله از محل متواری می‌شوند.

وی افزود: بنا بر حساسیت موضوع و در راستای مطالبه مردمی و خانواده مقتولان، دستگیری قاتلان فراری به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی ایلام تصریح کرد: با تشکیل تیم‌های مجرب کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان و استان قاتل و هم دست وی در شهرستان ایلام شناسایی و با دستور قضائی دستگیر شدند.

قطع عضو جوانی در انفجار مواد محترقه

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه گفت: جوان ۲۱ ساله‌ای که در حال ساخت مواد محترقه دست‌ساز در منزلی مسکونی بود، دچار قطع عضو از ناحیه مچ دست چپ شد.

علی اکبر عیسی آبادی اظهار کرد: با اعلام گزارشی به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر مصدوم فردی بر اثر انفجار مواد محترقه دست‌ساز در منزلی در یکی از روستاهای شهرستان بلافاصله تیم‌های امدادی و انتظامی در محل حاضر شدند.

وی افزود: با حضور تیم‌های امدادی و انتظامی در محل مشخص شد، جوانی ۲۱ ساله در حال ساخت مواد محترقه، دچار حادثه شده و به علت انفجار مواد منفجره یکی از دستانش از ناحیه مچ قطع شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه تصریح کرد: فرد مصدوم بلافاصله توسط تیم‌های امدادی به مرکز درمانی منتقل شد.

قاتل پیرمرد ۷۰ ساله در صحنه وقوع قتل دستگیر شد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی گفت: قاتلی که مردی ۷۰ ساله‌ای را در یکی از محله‌های شهرستان اراک به قتل رسانیده بود، در محل وقوع قتل دستگیر شد.

محمود خلجی گفت: با اعلام گزارشی از یک نزاع و درگیری منجر به جرح در یکی از محله‌های شهرستان اراک بلافاصله تیمی از مأموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: با حضور مأموران انتظامی در محل، مشخص شد، فردی به علت اختلافات قبلی با پیرمردی ۷۰ ساله درگیر و با ضربات چاقو باعث آسیب شدید وی شده و بعد از انتقال فرد مصدوم به مرکز درمانی به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست داده است.

کد خبر 479835

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.