دو غایب میلان برای بازی بعدی مشخص شدند

استفانو پیولی در مسابقه آینده تیمش نمی‌تواند دو بازیکن اصلی را به دلیل نداشتن آمادگی صددرصدی از ابتدای بازی در اختیار داشته باشد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، تیم میلان باید در چارچوب رقابت‌های سری آ ایتالیا به مصاف حریف خود ورونا برود. در این دیدار، روسونری دارای دو غایب مهم در ترکیب اصلی خود خواهد بود.

طبق اعلام رسمی باشگاه میلان و خبرهای مخابره شده در رسانه‌های ایتالیایی، تئو هرناندز مدافع کناری تیم میلان در بازی تیمش نمی‌تواند از ابتدا در ترکیب اصلی این تیم قرار بگیرد. به نظر می‌رسد که هنوز شرایط این بازیکن فرانسوی مساعد نیست و او نمی‌تواند تیمش را همراهی کند.

تئو هرناندز بدون شک یکی از اثرگذارترین مدافعان فصل جاری میلان بوده است و عملکرد خیره کننده او تأثیر بسیار زیادی در موفقیت شاگردان پیولی داشته است. هرناندز حتی طی این فصل چندین بار عنوان بهترین بازیکن هفته را از آن خود کرده است که نشان از اهمیت حضور او در ترکیب اصلی میلان دارد.

به غیر از تئو، میلان در مسابقه آتی یک بازیکن دیگر را نیز نمی‌تواند از ابتدای بازی در اختیار داشته باشد. ساندرو تونالی، هافبک جوان و ایتالیایی این تیم شرایط حضور در ترکیب اصلی تیمش را ندارد و از روی نیمکت بازی را دنبال می‌کند. البته در رابطه با این دو بازیکن باید اشاره کرد که دچار مصدومیت نیستند ولی با این حال میلان ترجیح داده است که تا زمان آمادگی صددرصد از آن‌ها به صورت کامل استفاده نکند.

مشخص نیست که آیا پیولی در جریان مسابقه این دو بازیکن را وارد زمین خواهد کرد یا خیر. با این حال هواداران میلان می‌توانند مطمئن باشند که براساس گزارش‌ها، این دو بازیکن شرایط حضور در ترکیب اصلی میلان را نخواهند داشت.

کد خبر 479781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.