عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۷ اسفندماه

در این بسته خبری از سهم اعتبارات عمرانی شهرداری شهرکرد تا تزریق واکسن کرونا به تطهیرکنندگان آرامستان سبزوار و تعمیر و نگهداری ماهانه مسیرهای دوچرخه قزوین را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم.

تعمیرات ادوات و ماشین آلات مکانیزه جمع آوری زباله شهری ساری

به همت سازمان مدیریت پسماند شهرداری ساری، تعمیرات ادوات و ماشین آلات مکانیزه جمع آوری زباله شهری با اتکا به توان و ظرفیت درون سازمانی انجام شد.

تعمیر و نگهداری ماهانه مسیرهای دوچرخه قزوین

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: به طور متوسط هر ماه حدود ۵۰ میلیون تومان اعتبار برای تعمیر و نگهداری مسیرهای دوچرخه سطح شهر هزینه می‌شود.

سایت زباله گلپایگان و خوانسار در سال ۱۴۰۰ عملیاتی می‌شود

پیمان شکرزاده، شهردار گلپایگان با بیان اینکه دفن زباله‌های شهرک صنعتی پاکسازی زمین پشت پارک جنگلی را با مشکل مواجه رو به رو کرده است، گفت: پیگیر هستیم تا در سال ۱۴۰۰ کارخانه بازیافت شهرستان‌های گلپایگان و خوانسار را راه‌اندازی کنیم.

آغاز ساخت سومین پروژه بزرگ سرمایه گذاری شهرداری گرگان

عبدالرضا داد بود، شهردار گرگان خاطرنشان کرد: عملیات اجرایی سومین پروژه بزرگ سرمایه گذاری شهر گرگان در حوزه تفریحی، تجاری و گردشگری در زمینی به مساحت ۷ هکتار و در محل کارخانه صنایع تبدیلی استان گلستان (شهره) به زودی آغاز می‌شود.

ساماندهی تپه «شیخ سلام» سنندج

علیرضا کاظمی، مدیر شهرداری منطقه یک سنندج از نصب سیستم روشنایی، اجرای عملیات سنگ فرش، پله گذاری و احداث فضای سبز در تپه شیخ سلام خبر داد.

تزریق واکسن کرونا به تطهیر کنندگان آرامستان سبزوار

اسماعیل کرمی، رئیس سازمان آرامستان‌های شهرداری سبزوار گفت: تطهیر کنندگان سازمان آرامستان‌های شهرداری سبزوار به دلیل ارتباط مستقیم با متوفیان کرونا در اولویت تزریق واکسن این بیماری قرار گرفته و امروز در برابر این بیماری واکسینه شدند.

غرس ۹۹ اصله نهال در انزلی

شهرداری انزلی به مناسبت روز درختکاری ۹۹ اصله نهال را به یاد شهدای مدافع حرم، مفاخر و مشاهیر در این شهر غرس کرد.

خط‌کشی معابر زرند با اعتباری بالغ بر ۱۴ میلیارد ریال

محمد جواد عربپور، رئیس سازمان حمل و نقل همگانی شهرداری زرند از آغاز عملیات خط کشی معابر اصلی شهر زرند به مناسبت سال جدید خبر داد و تصریح کرد: عملیات خط کشی معابر سطح شهر در راستای ارتقا امنیت عبور و مرور شهروندان اجرایی خواهد شد.

سهم اعتبارات عمرانی شهرداری شهرکرد

عبدالصادق نجفی، معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهرداری شهرکرد گفت: امسال بودجه شهرداری شهرکرد دو هزار و ۳۳۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال است که ۶۰ درصد از این مبلغ برابر یک هزار و ۵۳۶ میلیارد و ۷۲۸ میلیون ریال سهم اعتبارات عمرانی است و از ابتدای امسال تاکنون ۹۰ درصد بودجه عمرانی شهرداری محقق شده است و مابقی بودجه نیز تا پایان سال مالی جاری محقق خواهد شد.

اهداف بودجه ۱۴۰۰ بابلسر

رضا رحیمی، شهردار بابلسر گفت: بودجه ۱۴۰۰ به دنبال توسعه متوازن و پایدار بابلسر است.‏

کد خبر 479778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.