آمار کرونا کاشان ۱۷ اسفند؛ بدون فوتی و ۱۳ ابتلای جدید

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته در منطقه تحت پوشش این دانشگاه ۱۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس بستری شده‌اند که ۹ نفر اهل کاشان هستند و مورد فوتی در این بازه زمانی در مراکز درمانی منطقه کاشان رخ نداده است.

سیدعلیرضا مروجی، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه تاکنون ۱۳۸ هزار و ۹۰۰ نفر به مراکز بستری و سرپایی تشخیصی و درمانی در ۲ شهرستان کاشان و آران و بیدگل مراجعه کرده‌اند، اظهار کرد: ۸ هزار و ۷۶۵ بیمار مبتلا به کرونا ویروس تاکنون از مراکز درمانی منطقه کاشان مرخص شده‌اند.

وی گفت: در ۲۴ ساعت گذشته در منطقه کاشان ۱۳ بیمار جدید مبتلا به کرونا ویروس بستری شده‌اند که ۱۰ نفر در بیمارستان شهید بهشتی کاشان بستری هستند و از این تعداد یک نفر اهل توابع آران و بیدگل و ۹ نفر اهل کاشان هستند، حداکثر سن بیماران بستری در بیمارستان شهید بهشتی ۹۱ سال و حداقل سن بستری ۲۰ سال است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان خاطرنشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته در بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل ۳ بیمار جدید بستری شده‌اند.

وی ادامه داد: در مجموع فعلاً ۶۰ بیمار مبتلا به کرونا ویروس در بیمارستان شهید بهشتی کاشان و بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل بستری هستند که از این تعداد ۴۶ نفر در بیمارستان شهید بهشتی کاشان و ۱۴ نفر در بیمارستان سیدالشهدای آران و بیدگل تحت درمان قرار دارند.

مروجی تصریح کرد: ۷ نفر از کل بیماران مبتلا به کرونا ویروس در این منطقه در بخش‌های مراقبت ویژه بستری هستند که از این تعداد ۴ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان شهید بهشتی و ۳ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان سیدالشهدا تحت درمان قرار دارند.

وی توضیح داد: مورد فوتی در بیمارستان‌های منطقه کاشان در ۲۴ ساعت گذشته رخ نداده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان اضافه کرد: با اضافه شدن ۱۶ مورد جدید تست کرونا تاکنون جواب آزمایش ۱۴ هزار و ۵۰۱ نفر از نظر تست کرونا در منطقه کاشان مثبت شده است.

کد خبر 479745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.