۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۱
حسینی: بازی حساس و پر استرسی بود

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: سعی کردیم با تمرینات و صحبت های روحی روانی بازیکنان را آماده بازی کنیم و خوشبختانه با پیروزی وضعیت تیم را سر و سامان دادیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید مجتبی حسینی پس از پیروزی تیمش برابر ماشین سازی تبریز اظهار کرد: باتوجه به شرایط موجود در جدول بازی حساس و پر استرسی بود. فکر می‌کنم یک سال تیم ذوب آهن در فولادشهر پیروزی به دست نیاورده بود و این فشار را روی تیم بیشتر می‌کرد.

وی ادامه داد: ما سعی کردیم با تمرینات خوب و صحبت‌های روحی روانی بازیکنان را برای این بازی آماده کنیم. خوشبختانه در دقایق ابتدایی به گل رسیدیم و در ادامه تیم جوان ماشین سازی را به خوبی کنترل کردیم و موقعیت‌های خوبی نیز به دست آوردیم که متأسفانه گل نشد. پس از سوپر گل فرشاد محمدی مهر فکر می‌کنم بازی تمام شد و در ادامه می‌توانستیم به گل برسیم اما خدا را شکر که با یک پیروزی وضعیت تیم را سر و سامان دادیم.

حسینی در ارتباط با خطاهایی که تیم ذوب آهن به حریف داد، افزود: ما همیشه به بازیکنان خود گفته‌ایم که در یک سوم دفاعی خود و یک سوم میانی به راحتی خطا ندهند و در فوتبال امروز ضربات ایستگاهی تعیین کننده است. باید فکری به حال این قضیه بکنم و اگر این کار را ادامه دهیم، کار سختی خواهیم داشت.

وی در رابطه با فشار روحی روی بازیکنان ادامه داد: تیم ما روزهای سختی را گذرانده است و به نظر من نباید فشار زیادی روی بازیکنان ایجاد کنیم و با کار بیشتر می‌توان مشکلات را به حداقل برسانیم.

کد خبر 479579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.