ترویج تردد پاک با سه‌چرخه‌های الکتریکی در استونی

مدیران تارتو، دومین شهر پرجمعیت و مهم سیاسی کشور استونی بعد از تالین، به منظور ترویج تردد پاک و حفظ محیط زیست، به طور آزمایشی استفاده از چرخ‌های باری در شهر را آغاز کرده‌اند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، استفاده از چرخ‌های بارکش در بسیاری از شهرهای اروپایی رواج دارد با این حال تا کنون استفاده از این سه چرخه‌های بزرگ در کشور استونی از محبوبیت خاصی برخوردار نبوده است. البته مقامات تارتو اخیرا از آزمایش استفاده این وسیله‌ها در شهر خبر داده و اعلام کرده‌اند به زودی حمل بارهای شهروندان، کارآفرینان و کمپانی‌های از طریق سه‌چرخه‌های بارکش صورت خواهد گرفت. جالب است بدانید که تارتو از سه‌چرخه‌های الکتریکی برای جا به جایی اقلام مورد نظر بهره می‌گیرد.

ترویج تردد پاک با سه‌ چرخه‌های الکتریکی در استونی

مقامات اهل تارتو ادعا کرده‌اند که در صورت استقبال از سه چرخه‌های الکتریکی بارکش، انواع مختلفی از آن‌ها را در خیابان‌ها به حرکت در خواهند آورد. نوع خاصی از این بارکش‌های الکتریکی به حمل وسایل و کالاها اختصاص داده خواهد شد در حالی که انواع متفاوت آن‌ها نیز برای رساندن شهروندان به نقاط مختلف مورد استفاده قرار خواهد گرفت. سه چرخه‌های مخصوص مسافربری، به تجهیزاتی نظیر کمربند ایمنی و صندلی‌های راحت مجهز خواهد بود، با این حال تا کنون از ظرفیت آن‌ها برای انسان‌ها سخنی به میان نیامده است.

مقامات تارتویی از امکان کرایه و خرید سه‌چرخه‌های الکتریکی توسط شهروندان خبر داده و اعلام کرده‌اند مردم می‌توانند انواع این وسیله‌های تردد را برای کاربری‌های مختلف خود، کرایه یا خریداری کنند. مدیران شهر تارتو از آغاز مرحله آزمایشی بکارگیری سه‌چرخه‌های بارکش الکتریکی در سراسر شهر خبر داده و از تمام شهرندان، کارآفرینان و سرمایه‌داران علاقمند برای حضور در مرحله آزمایشی دعوت کرده‌اند.

این سه چرخه‌ها رویکرد جدیدی برای ترویج تردد پاک در شهر به شمار می‌رود که بدون شک، مردم را به سمت اتخاذ هر چه بیشتر سبک زندگی سالم سوق می‌دهد و در پایدارسازی شهر نقش مهمی ایفا می‌کند.

ترویج تردد پاک با سه‌ چرخه‌های الکتریکی در استونی

کد خبر 479513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.