عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۶ اسفندماه

در این بسته خبری از طرح ویژه شهرداری گرگان به مناسبت هفته درختکاری تا تحقق صد درصدی بودجه شاهرود و رسیدگی به ۷۷ مورد آتش‌سوزی و حادثه در نجف آباد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم.

بازطراحی پروژه بوستان شهید بهشتی قزوین

محمد اسماعیل حافظی، مدیر عامل سازمان خدمات طراحی شهرداری قزوین گفت: بازطراحی پروژه بوستان شهید بهشتی با توجه به درخواست شهرداری منطقه دو، توسط سازمان خدمات طراحی انجام و جهت اجرا تحویل آن حوزه شد.

کاشت نهال یادبود شهدای سلامت مازندران

در دومین روز از هفته درختکاری و منابع طبیعی، نهال یادبود شهدای «سلامت مازندران» با حضور جمعی از مدیران مجموعه شهرداری و رئیس بیمارستان بوعلی سینا مرکز استان، در محوطه این بیمارستان و توسط شهرداری ساری کاشته شد.

طرح ویژه شهرداری گرگان به مناسبت هفته درختکاری

یحیی ستوده نیا، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری گرگان گفت: در این طرح برنامه ویژه‌ای جهت کاشت نهال توسط ۵۰ مادر باردار، ۵۴ نهال جهت یادمان بانوان شهید و ایثارگر، ۳۱۳ نهال با همکاری گروه مهدویت، ۱۴۰۰ نهال به یاد شهدای گرگانی و همین‌طور کاشت نهال توسط کودکان کار، جامعه موسیقی، انجمن اهدای عضو و افراد خیر در قالب طرح نذر درخت انجام می‌شود.

رفع ۱۰ مورد آبگرفتگی در پی بارش شدید باران در سبزوار

فریدون نقابی، دبیر ستاد مدیریت بحران شهرداری سبزوار گفت: در پی بارش شدید باران در شب گذشته ۱۰ مورد آب گرفتگی معابر در سبزوار رخ داد و سازمان‌های آتش نشانی، مدیریت پسماند، عمران و پلیس ساختمان با تجهیزات لازم وتلاش بی وقفه با همکاری مدیریت بحران شهرداری سبزوار برای رفع آبگرفتگی‌ها تمهیدات لازم را انجام دادند.

اجرای برنامه‌های متنوع همزمان با آغاز سال ۱۴۰۰ در رفسنجان

محمد مختاری، شهردار رفسنجان گفت: تلاش می‌کنیم با اجرای برنامه‌های متنوع و ارائه خدمات گسترده در آستانه نوروز ۱۴۰۰ حال خوب را به شهروندان هدیه کنیم.

تحقق صد درصدی بودجه سال ۹۹ شاهرود

علیرضا حاجی محمد علی، شهردار شاهرود از تحقق صد درصدی بودجه سال ۹۹ و انجام سه مرحله تصویب متمم بودجه به سمت افزایشی بعد از ۱۵ سال خبر داد و گفت: این امر نشان از مدیریت دقیق، انضباط مالی، کوشش مدیران و صرفه جویی در هزینه‌های شهرداری شاهرود دارد.

رسیدگی به ۷۷ مورد آتش‌سوزی و حادثه طی یک ماه در نجف آباد

حسنعلی امیرکاوه، سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نجف‌آباد گفت: در بهمن ماه امسال، پرسنل ایستگاه‌های پنج‌گانه سازمان به هفتاد و هفت مورد آتش‌سوزی و حادثه در نقاط مختلف شهر رسیدگی کردند که در این میان سهم آتش‌سوزی‌ها ۲۶ مورد بود و سهم حوادث ۵۱ فقره بوده است.

کاشت بیش از ۱۰ هزار اصله نهال در آبادان

محمودرضا شیرازی، شهردار آبادان در حاشیه آئین غرس نهال در پارک خانواده آبادان از تهیه بیش از ۱۰ هزار اصله نهال توسط شهرداری آبادان برای کاشت در سطح میادین، بلوارها و پارک‌های سطح شهر خبر داد و گفت: این کار از مدت‌ها قبل با هدف تغییر گونه گیاهی شهر آبادان و خارج شدن از تک گونه‌ای بودن پوشش گیاهی آبادان پیش بینی شده و سعی داریم درختان مثمر جدید را به مرور زمان جایگزین گونه کنوکارپوس کنیم.

پیگیری تأمین اعتبار پروژه‌های مهم شهرستان اسلامشهر از سازمان برنامه و بودجه کشور

مهدی شریفیان، نماینده مردم اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: از روزهای آغازین مجلس یازدهم برای تأمین اعتبار بودجه مترو، کمربندی شمالی و جنوبی و همچنین بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر با مسئولین مختلف اجرایی مشغول مذاکره و مکاتبه بودیم و فرصتی شد تا در جلسه‎‌ای با معاون امور زیربنایی سازمان برنامه و بودجه کشور شرکت و راهکارهای قانونی تأمین اعتبار پروژه‌های بزرگ و مهم شهرستان را بررسی و عملیاتی کنیم.

شهرداری شهرکرد به تعهدات خود در پروژه میدان امامزادگان عمل کرده است

اکبر شاهوردی، رئیس سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شهرکرد گفت: ۸۰۰ میلیون تومان اعتبار برای محوطه سازی میدان امامزادگان در شهرکرد هزینه شده است.

کد خبر 479503

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.