اسکی باز زنجانی قهرمان مسابقات آلپاین شهرنشینان شد

رئیس هیئت ورزش اسکی استان زنجان گفت: اسکی باز منتخب این استان در رقابت‌های اسکی آلپاین شهرنشینان قهرمانی کشور عنوان قهرمانی را کسب کرد.

به گزارش ایمنا، رضا اژدری، اظهار کرد: این پیکارها، روز چهارشنبه ۱۳ اسفند ماه جاری به میزبانی هیئت اسکی تهران در رده‌های مختلف سنی و با حضور قریب ۱۲۰ اسکی باز دختر و پسر در پیست توچال، برگزار شد.

وی با بیان اینکه این رقابت‌ها در رشته مارپیچ برگزار شد، افزود: حسین میرزایی با شایستگی و درخشش در این دوره از مسابقات توانست در رده سنی ۱۶ تا ۲۰ سال پسران به مقام قهرمانی دست یافته و نشان طلا را تصاحب کند.

اژدری از این اسکی بازان فخرآفرین زنجانی به عنوان یک ورزشکار خوش‌آتیه یاد کرد و افزود: این پیروزی برای نخستین بار از سوی این ورزشکار برای اسکی استان زنجان به دست آمد و به حتم این موفقیت، فصل جدیدی از ورزش اسکی استان در عرصه قهرمانی خواهد بود.

رئیس هیئت اسکی استان زنجان، گفت: این اسکی باز شایسته زنجانی که تمرینات خود را زیر نظر " رضا و مهدی اژدری" انجام داده و می‌دهد به مربیگری و سرپرستی محمدجعفر میرزایی در این پیکارها حاضر شد و اسکی زنجان را در این رشته ورزشی پرآوازه کرد.

اژدری افزود: طی سال‌های ۹۷ و ۹۸ که ۲ دوره اردوی آمادگی در زنجان برگزار شد "سید نظام صید" از مربیان اسبق تیم ملی این رشته ورزشی ایران با این اسکی باز توانمند زنجانی کار کرد که به حتم آموزش‌های ارائه شده از سوی این مربی مجرب در کسب این پیروزی دلنشین بی تأثیر نبوده است.

وی یادآور شد: با توجه به شیوع ویروس کرونا، هیئت اسکی استان زنجان به دلیل ترس از ابتلاء ورزشکاران به این بیماری منحوس، فقط با یک اسکی باز در این دوره از رقابت‌های اسکی آلپاین شهرنشینان قهرمانی کشور، حضور پیدا کرد.

منبع: ایرنا

کد خبر 479313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.