اختلافات ملکی منجر به قتل جوان شد

نجات کوهنورد زخمی از ارتفاعات دماوند، به دام افتادن کلاهبردار آثار تاریخی، قتل جوان به دلیل اختلافات ملکی، دستگیری سارق حرفه‌ای، کشف ۱۷ میلیارد ریال کالا قاچاق و دستگیری عامل انتشار تصاویر غیرمتعارف را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان آمل از نجات کوهنورد آسیب‌دیده تهرانی در منطقه آبشار یخی قله دماوند خبر داد.

جمشید نیک زاد افزود: در پی اطلاع رسانی مرکز ۱۱۲ هلال احمر مبنی بر حادثه دیدن کوهنورد تهرانی در منطقه آبشار یخی قله دماوند بلافاصله تیم امدادی جمعیت هلال احمر شهرستان مستقر در پایگاه امداد و نجات کوهستان رینه به منطقه اعلام شده اعزام شد.

وی خاطرنشان کرد: بلافاصله پس از اطلاع از این حادثه نجاتگران این جمعیت از پایگاه امداد و نجات کوهستان رینه به منطقه اعزام شدند و پس از رسیدن به کوهنورد در بارگاه سوم بلافاصله نسبت به انتقال وی اقدام کردند.

نیک زاد با بیان اینکه این کوهنورد به قله دماوند صعود کرده بود، افزود: این کوهنورد در مسیر برگشت در منطقه آبشار یخی دچار آسیب شدید از ناحیه مچ پا شد که با تلاش و کوشش توانست خودش را به بارگاه سوم برسانند، حال عمومیش مساعد است.

کلاهبردار آثار تاریخی دستگیر شد

فرمانده یگان حفاظت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی گفت: عامل کلاهبرداری معامله تابوت سنگی در شهرستان اهر دستگیر شد.

کاظم داداشی افزود: به دنبال دریافت گزارش‌های مردمی و انتشار فیلمی با موضوع فروش تابوت سنگی در شهرستان اهر، نیروهای یگان حفاظت مستقر در شهرستان با همکاری نیروی انتظامی پس از تحقیق و کسب مستندات علمی در خصوص وجود یا عدم وجود تابوت سنگی مذکور در شهرستان اقدام به شناسایی عامل معامله و دستگیری وی کردند.

وی ادامه داد: بر اساس مستندات علمی به دست آمده هیچ گونه عدله‌ای مبنی بر وجود تابوت سنگی در شهرستان اهر نبوده و فرد مورد نظر با انتشار فیلم اقدام به کلاهبرداری کرده است که با ورود به هنگام یگان حفاظت و نیروی انتظامی شهرستان این معامله متوقف شد.

اختلافات ملکی منجر به قتل جوان شد

فرماندار آبدانان گفت: درگیری به دلیل اختلافات ملکی و کینه قدیمی منجر به قتل یک جوان در این شهرستان شد.

سیروس مراد حاصلی اظهار کرد: به دلیل اختلاف ملکی و کینه قدیمی یک نفر با شلیک گلوله به جوان روستایی وی را به قتل رساند.

وی اضافه کرد: ۲ سال قبل ساکنان ۲ روستای سراب نقل عشایری منطقه ماژین باهم درگیر شدند که ۲ نفر در آن ماجرا به قتل رسید.

وی خاطرنشان کرد: به دنبال تداوم همان اختلافات و کینه قدیمی این جوان در حالی که مشغول چوپانی بود با شلیک گلوله به قتل رسید.

سارق حرفه‌ای دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان اردبیل از دستگیری یک سارق حرفه‌ای و اعتراف وی به ۳۵ فقره سرقت خبر داد.

هوشنگ حسینی گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت سیم کابل برق و مخابرات در شهر اردبیل، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام بررسی‌های تخصصی و تحقیقات میدانی از محل وقوع سرقت‌ها و افزایش کنترل‌های انتظامی رد پای سارق سابقه‌دار و حرفه‌ای در رابطه با سرقت‌های به وقوع پیوسته را شناسایی کردند.

۱۷ میلیارد ریال کالا از یک انبار کشف شد

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: ۱۷ میلیارد ریال کالا از یک انبار در ماکو کشف و یک متهم نیز در این رابطه دستگیر شد.

مسعود خرم نیا افزود: در پی انجام کارهای فنی و اطلاعاتی، مأموران انتظامی شهرستان ماکو یک انبار قطعات لوازم برقی آسانسور و لوازم الکتریکی بالابر را در این شهرستان شناسایی کردند.

وی اضافه کرد: مأموران با کسب مجوز قضائی محل مورد نظر را مورد بازرسی قرار دادند که در این بازرسی، ۳ هزار و ۸۰۰ قطعه لوازم برقی آسانسور، موتور برقی و لوازم الکتریکی بالابر کشف و ضبط شد.

دستگیری عامل انتشار تصاویر غیرمتعارف

رئیس پلیس فتا گیلان گفت: مأموران پلیس فتا با تحقیقات تخصصی در فضای مجازی موفق شدند متهم ۲۷ ساله‌ای را در رشت به جرم انتشار تصاویر شخصی دیگران با محتوی نامتعارف در شبکه اجتماعی مجازی شناسایی و دستگیر کنند.

امیرحسین نقی‌مهر افزود: متهم با توجه به دلایل و اسناد دیجیتالی کشف شده، به ایجاد صفحه در فضای مجازی، اغفال شهروندان و سو استفاده از تصاویر آن‌ها اعتراف کرد، وی انگیزه خود از این اقدام مجرمانه را کسب منافع مالی عنوان کرد.

کد خبر 479117

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.