عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۴ اسفندماه

در این بسته خبری از بهره برداری کارخانه بازیافت زباله آبادان تا کاشت نهال به اسم نوزادان در ایلام و آغاز عملیات اجرایی کمربند سبز شهر زرند را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم.

بهره برداری از کارخانه بازیافت زباله آبادان

محمود رضا شیرازی، شهردار آبادان طرح بازیافت زباله به وسعت چهار هکتار را یکی از مهمترین طرح‌های شهرداری آبادان دانست و افزود: متأسفانه زباله‌های آبادان در محدوده تالاب شادگان دفن می‌شد که آلودگی زیست محیطی ایجاد می‌کرد و حتی اخطار در سطح ملی به شهرداری آبادان داده شده بود که خوشبختانه با بهره برداری از این طرح این مشکل برطرف شد.

افتتاح ۱۱ طرح عمرانی خدماتی شهرداری دزفول

۱۱ طرح عمرانی، خدماتی و رفاهی شهرداری دزفول با صرف اعتباری افزون بر ۳۱۰ میلیارد ریال از سوی استاندار خوزستان به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد.

تلاش شهرداری شاهرود برای توانمند سازی میامی

علیرضا حاجی محمد علی، شهردار شاهرود با اشاره به اینکه برنامه ریزی اقتصادی برای رفع محرومیت در این شهرستان در دستور کار قرار گرفته است، گفت: سرمایه گذاری راهکار برون رفت از مشکلات شهری میامی است.

کاشت نهال به اسم نوزادان در ایلام

طالب صادقیان، شهردار ایلام گفت: در راستای توسعه فضای سبز و افزایش سطح مشارکت عامه مردم، شهرداری ایلام اقدام به توزیع نهال به نام کودکان و با محوریت نوزادان می‌کند. این طرح برای اولین بار در کشور اجرا می‌شود تا هر نوزاد متولد شده در همان بدو تولد یک نهال به اسم خود داشته باشد.

۳۵۳۵ نهال به یاد شهدای زنجان غرس می‌شود

حبیب ملایی یگانه، شهردار زنجان گفت: یکی دیگر از برنامه‌های شهرداری برای این هفته کاشت نهال به تعداد شهدای استان زنجان است و به همین منظور تعداد سه هزار و ۵۳۵ نهال غرس می‌شود.

اتمام عملیات عمرانی میدان دو طفلان مسلم قزوین

سعید جهانگیری، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: عملیات عمرانی پروژه مناسب سازی ضلع شمال میدان دو طفلان مسلم که به منظور افزایش ایمنی تردد عابران پیاده در این محدوده در دستورکار قرار گرفته بود به پایان رسید.

بهره برداری از پارک مدافعان سلامت ساری

پارک محله‌ای مدافعان سلامت در آستانه روز درختکاری و به همت شهرداری ساری به بهره‌برداری رسید.

آغاز عملیات اجرایی کمربند سبز شهر زرند

امروز ۱۴ اسفندماه و به مناسبت هفته درختکاری با حضور معاون عمرانی استانداری کرمان عملیات اجرایی و کشت ۱۰ هکتار کمربند سبز شهر زرند وارد فاز اجرایی شد.

کاهش ۴۰ درصدی مصرف آب در فضای سبز شهری گوگد

حسین علی‌محمدی، شهردار گوگد گفت: با اجرای عملیات لوله گذاری به طول بیش از ۲۰ هزار متر ۴۰ درصد مصرف آب فضای سبز شهری شهر گوگد کاهش یافت.

آغاز پویش نهال مهربانی در ساوه

همزمان با روز درختکاری و در اقدامی به ابتکار شهرداری ساوه، برنامه کاشت ۱۰ هزار اصله درخت مثمر و غیر مثمر در قالب پویش کاشت نهال مهربانی از امروز و با مشارکت شهروندان آغاز شد.

کد خبر 479097

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.