۴ هزار و ۲۱۵ پایگاه آماده جمع‌آوری کمک‌های مردمی در جشن نیکوکاری

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اصفهان گفت: حدود ۴ هزار و ۲۱۵ پایگاه در سطح استان اصفهان مشغول جمع‌آوری کمک‌های مردمی هستند و از این تعداد حدود ۳ هزار و ۴۰۰ پایگاه در مدارس هستند و اصناف، بسیج، مساجد و ادارات کمیته امداد نیز در جمع‌آوری کمک‌های مردمی کمک می‌کنند.

حمیدرضا طاهری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص جشن نیکوکاری در اصفهان در ۱۴ اسفند روز نیکوکاری و سالروز تأسیس کمیته امداد با اشاره به شرایط کرونا ویروس و وضعیت اقتصادی مردم نیازمند، اظهار کرد: کمیته امداد برای هفته نیکوکاری که از امروز شروع شده است اقداماتی را در نظر دارد که حدود ۲۰ روز قبل فعالیت‌های مربوط به آن را آغاز کردیم.

وی ادامه داد: جشن نیکوکاری به صورت نمادین در ۳ هزار و ۴۰۰ مدرسه از طریق شبکه شاد برگزار شده و زنگ نیکوکاری زده شد، این اقدام با همکاری آموزش‌وپرورش و سازمان دانش‌آموزی انجام شد و در مجموع حدود ۴ هزار و ۲۱۵ پایگاه در سطح استان اصفهان مشغول جمع‌آوری کمک‌های مردمی هستند و از این تعداد حدود ۳ هزار و ۴۰۰ پایگاه مدارس هستند و اصناف، بسیج، مساجد، ادارات کمیته امداد و مراکز نیکوکاری که توسط کمیته امداد مجوز دارند نیز به جمع‌آوری کمک‌های مردمی کمک می‌کنند.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان اصفهان خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم با توجه به نیازهای مردم نیازمند و افراد تحت پوشش کمیته و همکاری خیران کمک‌های خوبی را تا پایان سال داشته باشیم، امروز به طور نمادین در میدان آزادی که پایگاه مرکزی است، در میدان احمدآباد، دروازه دولت، میدان جمهوری، میدان خوراسگان و میدان شهدا پایگاه‌های ما دایر هستند.

وی با اشاره به اینکه فردا در میعادگاه‌های نماز جمعه همکاران ما کمک‌های مردمی را جمع‌آوری می‌کنند، افزود: به دلیل شیوع کرونا در استان اصفهان سعی می‌شود کمک‌ها به صورت نقدی به دست مردم برسد و برای اینکه حداقل ۵۰ درصد مبلغ مستمری این ماه مستمری‌بگیران را از طریق کمک‌های مردمی به صورت نقد به حساب خانواده‌های تحت حمایت واریز کنیم، برنامه‌ریزی‌ شده است.

طاهری با اشاره به دریافت کمک‌های مردمی به صورت الکترونیک، تصریح کرد: افراد می‌توانند با پرداخت سریع از طریق کد دستوری * ۸۸۷۷*۱* ۰۳۱# کمک‌های نیکوکارانه خود را داشته باشند و یا افراد می‌توانند به شماره کارت مجازی ۶۰۶۳۷۳۷۰۰۰۰۰۲۵۰۹ یا شماره حساب ۲۴۰۱۱۳۰۹۱۴۰۷ کمک‌های نقدی خود را واریز کنند تا در اسرع وقت کمک‌رسانی به افراد نیازمند را داشته باشیم.

وی گفت: خیران مردمی همیشه در جشن نیکوکاری پیش قدم بودند و با وجود کمک آن‌ها می‌توانیم کمک‌رسانی خوبی به خانواده‌های نیازمند را داشته باشیم و امسال نیز قطعاً خیران و مردم اصفهان در جشن نیکوکاری خوش می‌درخشند.

کد خبر 479010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.