صرفا به فکر نامزدی انتخابات نباشید/ تا آخرین روز خدمت کنید

رئیس شورای عالی استان‌ها گفت: وظیفه داریم همانند روزهای نخست، در روزهای پایان دوره پنجم انجام وظیفه کنیم و نباید اینگونه باشد که به دلیل نزدیکی به انتخابات صرفا به فکر نامزدی و کسب صندلی باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا احمدی در چهلمین اجلاس شورای عالی استان‌ها، با اشاره به روزهای پایانی فعالیت شوراهای دوره پنجم، اظهار کرد: با توجه به اینکه وظیفه داریم تا آخرین لحظه‌ای که قانون به ما اجازه داده در جایگاه خود فعالیت کنیم، نباید از خدمت صادقانه دست برداریم.

وی افزود: وظیفه داریم همانند روزهای نخست، در روزهای پایان دوره پنجم انجام وظیفه کنیم و نباید اینگونه باشد که به دلیل نزدیکی به انتخابات صرفاً به فکر نامزدی و کسب صندلی باشیم.

رئیس شورای عالی استان‌ها تصریح کرد: مردم خدمت صادقانه نمایندگان خود را می‌بینند و انتظار کار کردن از آن‌ها را دارند؛ از شهرداران و دهیاران این توقع است که تا آخرین لحظه مصوبات شوراها را انجام دهند و در شوراهای اسلامی و شهرداری‌ها و دهیاری‌ها باید جهت رضایتمندی مردم خدمت کرد.

وی خاطرنشان کرد: در مقابل، اعضای شوراها اگر بخواهند در فعالیت خود کم‌کاری کنند، باعث نارضایتی مردم خواهد شد.

احمدی با تاکید بر اینکه شوراها لبیک‌گویان به فرامین مقام معظم رهبری، تکالیف خود را انجام می‌دهند، افزود: شوراهای اسلامی شهر و روستا، بیش از ۱۲۵ هزار عضو دارد و این اعضا می‌توانند منویات ایشان را در سراسر کشور اجرا کرده و در انتخابات آینده تأثیرگذار باشند.

وی ادامه داد: شورای عالی استان‌ها تا آخرین لحظه جلسات خود را تشکیل داده و از استان‌ها می‌خواهیم که طرح‌های خود را ارائه دهند؛ کمیسیون‌های تخصصی نیز از برگزاری جلسات خود دست نخواهند کشید و در فروردین‌ماه اجلاس بعدی شورای عالی برگزار می‌شود.

رئیس شورای عالی استان‌ها گفت: دیروز در روز اول اجلاس دو طرح و امروز سه طرح مهم به صحن شورا آمده که تصویب آنها یقیناً گره‌گشای کار مردم است بنابراین اگر جلسات را برگزار نکنیم، هم در حق خود که نماینده مردم هستیم هم در حق مردم ظلم کرده‌ایم.

کد خبر 479006

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.