آموزش مجازی اجازه تعطیلی مدارس و دانشگاه‌ها را نداد

معاون اول رئیس جمهوری گفت: اگر امروز مدارس و دانشگاه‌های ما در این وضعیت کرونایی تعطیل نشده و نمی‌شوند، به دلیل ظهور آموزش مجازی و یا سیستم یادگیری الکترونیکی است.

به گزارش ایمنا، اسحاق جهانگیری در چهاردهمین کنفرانس ملی و هشتمین دوره بین المللی کنفرانس یادگیری و یاددهی ضمن تبریک به همه دست اندرکاران و حاضران در این همایش مهم، نواندیشی و نوآوری در مدل‌های آموزشی حتی در صورت رو به رو نشدن با بیماری عالم گیر کووید ۱۹ با توجه به رشد و توسعه پرشتاب فناوری‌های اطلاعاتی و ارتباطی و الزامات توسعه همه جانبه موزون و پایدر را امری ضروری و اجتناب ناپذیر بیان کرد.

وی بر اهمیت موضوعات و نتایج این کنفرانس در این برهه پر سوال عالم گیری بیماری و نقش آن بر حوزه آموزش کشور تاکید کرد و از وزارت علوم خواستند تا به نهادینه کردن نقش آموزش الکترونیکی در دوران پساکرونا نیز اهتمام جدی بورزند و زمینه مشارکت هر چه بیشتر بخش‌های غیردولتی در این حوزه را فراهم کنند.

براساس گزارش ایرنا، معاون اول رئیس جمهوری با بیان اینکه اگر امروز مدارس و دانشگاه‌های ما در این وضعیت کرونایی تعطیل نشده و نمی‌شوند به اعتبار این دستاورد علمی یعنی آموزش مجازی و یا سیستم یادگیری الکترونیکی است، پس باید برای ایجاد زیرساخت و همه گونه تقویت آن سرمایه گذاری جدی شود و شرایط و امکانات لازم برای بهبود و اثر بخشی آن اقدام کرد.

کد خبر 478952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • سعید عزیزی IR ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۵
    0 0
    اقا از وقتی مدارس انلاین شده اینترنت ها خیلی ضعیف شده و من امسال درسی یاد نگرفتم