طرح باغ خاطره و باغ زندگی در مشهد رونمایی می‌شود

عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: شهرداری مشهد امسال در آستانه روز درختکاری با رونمایی از طرح باغ زندگی و باغ خاطره با بهره‌گیری از پتانسیل‌ها و فضای شهری و فراهم کردن بستری مناسب در جهت رشد و توسعه شهری با محوریت توسعه فضای سبز و منابع طبیعی درصدد تحقق این امر معنوی برآمده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شهناز رمارم در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"شهروندانِ عزیزِ شهرِ مشهد، سلام!

حبّ بقا لازمه طبیعی حبّ ذات است؛ یعنی وقتی انسان وجود خود را دوست دارد نه از آن جهت است که یک وجود لحظه‌ای است، بلکه وجودش را در زمان بعد هم دوست می‌دارد و علاقه دارد که این وجود دوام داشته باشد.

می‌توان گفت که طبیعی‌ترین اثری که بر حبّ ذات مترتّب می‌شود حبّ بقاست و هر انسانی بالفطره این غریزه را دارد.

در این راستا، ما انسان‌ها همواره می‌کوشیم تا به نوعی، اثری از خود بر روی این کره خاکی به جای بگذاریم یا حتی درصدد این هستیم تا یاد و خاطره عزیزانی که در بینمان نیستند را زنده نگه داریم

شهرداری مشهد امسال در آستانه روز درختکاری با رونمایی از طرح باغ زندگی و باغ خاطره با بهره‌گیری از پتانسیل‌ها و فضای شهری و فراهم کردن بستری مناسب در جهت رشد و توسعه شهری با محوریت توسعه فضای سبز و منابع طبیعی درصدد تحقق این امر معنوی برآمده است.

چه زیباست که در این روز، با کاشت نهال به نام یکایک شهدای مدافع سلامت علوم پزشکی مشهد گرامی بداریم یاد و خاطره این عزیزان را که با فدای جان پاکشان محیی جان‌های ما در این روزهای سخت بودند و حالا دیگر در بینمان نیستند. "

کد خبر 478937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.