۱۳ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰
نصب المان جدید در شهر کوشک

شهردار کوشک گفت: ساخت المان یا فاطمه الزهرا (س) به اتمام رسیده و تا پایان اسفند ماه در این شهر نصب می‌شود.

مجید قربانی رنانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های مدون و زمان‌بندی طراحی و ساخت المان حضرت زهرا (س) در میدان ورودی شهر کوشک در دستور کار قرار گرفت که با توجه به اتمام پروژه میدان ورودی تا پایان اسفندماه در شهر نصب می‌شود.

وی افزود: این المان‌ها با طرحی مزین به ذکر شریفه یا فاطمه الزهرا (س)، با استفاده از متریال آهن، برش لیزری و پیوست مجدد، در قطر سه متر و ارتفاع شش متر طراحی و ساخته شده است.

شهردار کوشک با بیان اینکه حضرت زهرا (س) تندیس عفت و معرفت، مظهر استقامت و شجاعت است، خاطرنشان کرد: شهر کوشک به شهر عفاف و حجاب معروف است و مادران و همسران شهدا در پیروزی انقلاب اسلامی نقش مهمی داشتند و پس از پیروزی انقلاب اسلامی این نقش همچنان توسط زنان حفظ شد و در دوران جنگ تحمیلی به اوج رسید و مادران و همسران شهدا و جانبازان در آن دوران توانستند زهراگونه ایثار کرده و حماسه بیافرینند به همین دلیل اسم مبارک حضرت زهرا (س) بر این میدان نقش بست و المان نیز تا چند روز آینده نصب می‌شود.

وی ادامه داد: نصب المان حضرت زهرا (س) در جهت ارتقای کیفیت منظر و هویت بخشی به فضای شهری نیز تأثیرگذار است لذا سعی داشته‌ایم از نیروهای مجرب و متخصص در طراحی و ساخت المان استفاده کنیم.

به گزارش ایمنا، باغ شهر کوشک از توابع شهرستان خمینی شهر و در پنج کیلومتری اصفهان واقع شده است که به دلیل داشتن بیش از هزار باغ و آب و هوای مطلوبش به باغ شهر کوشک معروف است.

کد خبر 478819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.