سالن اجتماعات گلستان شهدا بستری برای اشاعه منش شهدا است

مسئول اطلاعات و عملیات لشگر امام حسین (ع) گفت: از سالن اجتماعات گلستان شهدا در راستای اشاعه فرهنج و منش شهدا استفاده شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، گلستان شهدای اصفهان، سرسبزترین گلستان شهدا کشور است و لاله‌های پر پر مردم دیار نصف‌جهان در آن به خوابی ابدی فرو رفته‌اند. این گلستان هر روز و هر هفته مهمان قدم‌های مبارک افرادی است که با حضور بر سر مزار عزیزانشان آرامش روحی می‌یابند.

چند سالی می‌شود، منظر گلستان شهدا اصفهان با انبوهی از خاک و عملیات عمرانی مخدوش شده، عملیاتی که تبدیل به مطالبه به حق شهروندان شده بود و در نهایت شهرداری اصفهان آن را به سرانجام رساند. پنجشنبه (۱۴ اسفندماه) سالن اجتماعات گلستان شهدا افتتاح می‌شود و گلستان رنگ و بوی تازه به خود خواهد دید تا افرادی که برای سر زدن به خانواده یا رفقا قدیمی‌شان آنجا حاضر می‌شوند از آرامش بیشتری برخورددار باشند.

بیشتر بخوانید:

‌سید احمد موسوی، مسئول اطلاعات و عملیات لشگر امام حسین (ع)، کسی که دوشادوش شهید حسین خرازی جنگیده، درباره احداث سالن اجتماعات گلستان شهدا اصفهان به خبرنگار ایمنا گفت: احداث و به سرانجام رسیدن سالن اجتماعات گلستان شهدای اصفهان اقدام بسیار مثبتی بوده است. چندین سال بود که مسئولان ذی‌ربط و افرادی که در گلستان شهدا به دیدار مزار شهدا می‌رفتند، به دنبال ساخت سالن بزرگی در این منطقه بودند. همچنین هزینه زیادی برای این کار گذاشته شد و استفاده‌های مختلفی از این سالن می‌شود، انجام داد.

وی افزود: محل قرارگیری سالن نیز بسیار مناسب بوده و برای احداث آن بخش‌های اصلی گلستان و قبور شهدا درگیر نشدند. امیدواریم استفاده فرهنگی خوبی از این سالن شود، از احداث این سالن بسیار خوشحال هستیم.

موسوی اظهار کرد: گلستان شهدا جایگاه ویژه‌ای در اصفهان دارد، امیدواریم در آینده و با گذر از ویروس کرونا بتوان از این سالن در راستای اشاعه فرهنج و منش شهدا استفاده شود.

کد خبر 478713

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.