شهرداری اصفهان در حوزه ایثار و شهادت فراجناحی عمل کرده است

یک رزمنده دفاع مقدس گفت: سالن اجتماعات گلستان شهدا زمینه را برای برگزاری نمایشگاه عکس های دفاع مقدس، تاتر های آیینی و مراسمات مذهبی و یادواره های بزرگداشت شهدای دفاع مقدس مهیا می کند.

محمدعلی محمدی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا پیرامون افتتاح سالن اجتماعات گلستان شهدا اظهار کرد: گرانقدر شمردن قبور شهدا می‌تواند تأثیر مثبتی در جهت زنده نگه داشتن و ارزش گذاری به مقام شهید تلقی شود و زنده نگه‌داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.

وی افزود: تجهیز قبور شهدا نشان دهنده عزت و ارزش این بزرگواران است این افراد با ایثار و شهادت خود امنیت نظام جمهوری اسلامی ایران را تأمین کردند بنابراین شهدا دین بزرگی بر گردن همه ما دارند.

همرزم شهید محمود شهبازی ادامه داد: سالن اجتماعات گلستان شهدا زمینه را برای برگزاری نمایشگاه عکس‌های دفاع مقدس، تئاترهای آئینی و مراسمات مذهبی و یادواره‌های بزرگداشت شهدای دفاع مقدس مهیا می‌کند و این موضوع باعث می‌شود نقاط مختلف شهر جهت برگزاری این مراسمات زیر بار ترافیکی قرار نگیرد.

محمدی تصریح کرد: شهردار اصفهان طی سال‌های گذشته توجه ویژه‌ای به فرهنگ شهادت داشته و فراجناحی عمل کرده است این نشان دهنده این است که فرهنگ ایثار و شهادت مختص به جریان خاصی در کشور نیست.

کد خبر 478159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.