تعمیر منازل زلزله‌زدگان سی‌سختی توسط بنیاد احسان آغاز می‌شود

مدیر عامل بنیاد احسان با اشاره به وقوع زلزله سی سخت گفت: اقدامات امدادی و حمایتی ستاد اجرایی در ساعات اولیه بحران آغاز شده است و تا کنون اقلام مورد نیاز با ارزشی بیش از ۴۷ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال به مناطق زلزله‌زده ارسال شده است.

به گزارش ایمنا، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، سعید سلیمانی اظهار کرد: این اقلام شامل کانکس اسکان موقت، بسته‌های غذایی تن ماهی، جیره خشک و خرما، چادر، موکت و پلاستیک برای عایق‌سازی، و بسته‌های بهداشتی بوده است. این اقلام توسط گروه‌های جهادی همکار بنیاد احسان در میان آسیب‌دیدگان توزیع خواهد شد.

وی با تاکید بر اقدامات گسترده‌تر و تکمیلی بنیاد احسان در مناطق زلزله‌زده خاطر نشان کرد: پس از اجرای اقدامات ابتدایی در ساعات اولیه بحران، احداث آشپرخانه‌های سیار برای طبخ و توزیع غذای گرم و همچنین ایجاد قرارگاه‌های امدادی و توزیع وسایل گرمایشی از اقدامات بعدی بنیاد احسان است.

سلیمانی با اشاره به این که روزانه ۳۵۰۰ غذای گرم در بین زلزله زدگان توزیع می‌شود، افزود: برای تسریع در خدمت‌رسانی و ارائه خدمات گسترده‌تر، از قرارگاه‌های امدادی و گروه‌های جهادی استان‌های خوزستان، فارس و اصفهان بهره خواهیم برد.

مدیر عامل بنیاد احسان گفت: جهت رفع آلام مردم تا پایان حل مشکلات ناشی از زلزله ۱۰۰ عدد کانکس در برای اسکان آسیب دیدگان مستقر گشته است.

وی با اشاره به تداوم روند امدادرسانی‌ها تصریح کرد: روند ارسال بسته‌های امدادی به مناطق زلزله‌زده تا رفع کامل بحران و نیاز هم‌وطنان ادامه خواهد داشت و در روزهای آتی در قالب طرح مهارت احسان تعمیر و ترمیم منازل آسیب‌دیدگان به کمک گروه‌های جهادی انجام خواهد شد.

کد خبر 478570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.