بازداشت سارقان وانت‌سوار در تعقیب و گریز پلیسی

۷ سارق و مالخر در ۲ عملیات پلیسی و در تعقیب و گریز خودروهای وانت در مشهد دستگیر شدند.

به گزارش ایمنا، سرهنگ عباس صارمی ساداتی، فرمانده انتظامی مشهد، اظهار کرد: مرحله اول این مأموریت از سوی عوامل کلانتری میرزاکوچک‌خان اجرا شد، مأموران که پیش‌تر گزارش چند سرقت در خیابان شهید علیمردانی به دستشان رسیده بود، در اقدامی اطلاعاتی عاملان این سرقت را ردزنی کردند و به سراغشان رفتند.

وی افزود: متهمان که ۴ نفر و سوار بر یک دستگاه خودرو وانت‌بار بودند به محض دیدن پلیس پا به فرار گذاشتند. تعقیب و گریز پلیسی در خیابان‌های منطقه میرزا کوچک‌خان ادامه داشت تا اینکه خودرو وانت‌بار متوقف و راننده و یکی از سرنشینانش دستگیر شدند. در بازرسی از وانت‌بار و مخفیگاه متهمان تعداد زیادی اموال مسروقه کشف و تحقیقات برای شناسایی ۲ متهم فراری این پرونده ادامه دارد.

صارمی ادامه داد: مرحله دوم این عملیات نیز از سوی مأموران کلانتری خواجه‌ربیع اجرا شد که در آن یک سارق به همراه ۳ مالخر اموال مسروقه شناسایی و دستگیر شدند. این عملیات نیز با توقیف یک دستگاه وانت‌بار حامل لوازم منزل سرقتی و دستگیری راننده آن در خیابان بهمن آغاز شد و دست مأموران را به متهمان اصلی پرونده رساند، تحقیقات از متهمان سابقه‌دار این پرونده ادامه دارد.

منبع: رکنا

کد خبر 478541

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.