ارائه خدمات در اتاق شهر اوتووتسک

مقامات شهری اوتووتسک در کشور لهستان، مکان‌های خاصی را به منظور اره خدمات به شهروندان در نظر گرفته‌اند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، یکی از توصیه‌های مکرر مقامات بهداشتی در زمان همه‌گیری کووید -۱۹، ماندن در خانه و انجام دادن کارها به صورت دورکاری است، با این وجود کارهایی وجود دارند که نمی‌توان آن‌ها را در منزل و به صورت آنلاین انجام داد. بنابراین شهر اوتووتسک در کشور لهستان راه حل نوآورانه‌ای در این زمینه ارائه کرده است.

در اواخر ماه آوریل سال گذشته، یک مرکز موقت ارائه خدمات به شهروندان موسوم به "اتاق شهر" در اوتووتسک احداث شد که به شهروندان این اجازه را می‌دهد کارهای فوری اداری خود مانند صدور گواهی تولد یا فوت یا صدور کارت شناسایی را به شیوه‌ای ایمن‌تر انجام دهند. از این طریق، افراد می‌توانند از راه دور با نمایندگان شهرداری ارتباط برقرار کنند، یا مدارک خود را برای آن‌ها ارسال کنند.

 ارائه خدمات در اتاق شهر اوتووتسک

به منظور بهره‌مند شدن از راه حل جدید ارائه شده در شهر اوتووتسک، شهروندان باید یک دستور ساده را دنبال کنند. در قدم اول، باید گزارشی برای مرکز خدمات شهروندان ارسال کنند، یک شماره کد دریافت کنند و آن را برای شهرداری ارسال کنند. سپس از آن‌ها دعوت می‌شود برای انجام کارهای اداری خود به اتاق شهر مراجعه کنند. افراد باید در یک اتاق انتظار در فضای باز منتظر بنشینند تا شماره آن‌ها اعلام شود.

بر اساس قوانین و مقررات تعیین شده، همه افرادی که به اتاق شهر مراجعه می‌کنند باید از ماسک استفاده کنند و هنگام ورود دستان خود را ضدعفونی کنند. هر ۶ کابین موجود در این اتاق شهر دارای یک ایستگاه مجهز به کامپیوتر، میکروفون، دوربین و یک دستگاه چند منظوره است تا افراد بتوانند از طریق این دستگاه‌ها با مقامات ارتباط برقرار کنند. پس از خروج هر ارباب رجوع، کابین با استفاده از تابش اشعه UV-C ضدعفونی می‌شود.

شهرداری شهر اوتووتسک اعلام کرده است که با توجه به شیوع ویروس کرونا، شهروندان فقط می‌توانند از طریق ایمیل، برقراری تماس و مراجعه به اتاق شهر مشکلات خود را حل کنند.
 

 ارائه خدمات در اتاق شهر اوتووتسک

کد خبر 478529

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.