گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۰ چه ویژگی‌هایی دارد؟

به نظر می‌رسد گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۰ دارای پردازنده اسنپدراگون ۶۷۸ باشد و انرژی مورد نیاز آن از طریق باتری پنج هزار میلی آمپر ساعتی تامین ‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت شیائومی قصد دارد در تاریخ ۴ مارس از گوشی هوشمند ردمی نوت ۱۰ رونمایی کند، انتظار می‌رود این گوشی مورد استقبال افرادی زیادی قرار بگیرد. با منتشر شدن تصاویر جعبه و پنل پشتی این گوشی، جزئیات بیشتری در مورد این محصول در دسترس قرار گرفته است.

با توجه به اطلاعات منتشر شده، گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۰ به اسنپدراگون ۶۷۸ مجهز خواهد شد که پیشرفته‌تر از اسنپدراگون ۶۷۵ است. این تراشه بر پایه لیتوگرافی ۱۱ نانومتری LLP ساخته می‌شود. انرژی مورد نیاز محصول ذکر شده با استفاده از یک باتری پنج هزار میلی آمپر ساعتی تأمین می‌شود که اندکی کوچک‌تر از باتری مورد استفاده در گوشی شیائومی ردمی نوت ۹ است. این باتری از فناوری شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند.

بر اساس تصاویر فاش شده، گوشی شیائومی ردمی نوت ۱۰ دارای صفحه نمایش ۶.۴۳ اینچی Super AMOLED است و در بخش بالایی آن حفره‌ای برای میزبانی از دوربین سلفی مشاهده می‌شود. علاوه بر این گوشی هوشمند ذکر شده دارای بلندگوی دوگانه خواهد بود که یکی از آن‌ها در لبه پایینی و بلندگوی دیگر در لبه بالایی گوشی تعبیه شده است.

کد خبر 478493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.