تشکر و درخواست برادر شهید بابایی از مدیریت شهری اصفهان

یک برادر شهید گفت: احداث سالن اجتماعات گلستان شهدای اصفهان کاری خوب و درست است و به وضعیت گلستان سامان می‌دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سالن اجتماعات گلستان شهدای اصفهان پس از چند سال سردرگمی و بلاتکلیفی، در نهایت پنجشنبه آینده افتتاح خواهد شد. سالنی که در این دوره شهرداری اصفهان تعیین تکلیف شد و روند ساخت آن طی شد تا یکی از مطالبه‌های چند ساله شهروندان اصفهانی تحقق یابد و پرگل‌ترین گلستان شهدای ایران سر و سامان خواهد گرفت.

سال‌ها بود که گلستان شهدای اصفهان، استانی که ۲۳ هزار شهید تقدیم ایران اسلامی کرد، سالنی درخور برای برگزاری مراسم‌ها و اجتماعات نداشت. احداث سالن اجتماعات گلستان شهدا یکی از نیازهای اصلی شهر و شهروندان بود که این مهم نیز حاصل شد.

مجتبی بابایی، برادر شهید گرانقدر صفرعلی بابایی که در این گلستان آرمیده است درباره افتتاح سالن اجتماعات گلستان شهدای اصفهان به خبرنگار ایمنا گفت: احداث این سالن کاری خوب و درست است و به وضعیت گلستان سامان می‌دهد، اما با این حال یک سری چالش‌هایی نیز همراه دارد. به واسطه راه اندازی این سالن در گلستان شهدا برخی از فروشگاه‌های داخل و خارج گلستان شهدا تعطیل شدند که امیدواریم برای رضایت صاحبان آن‌ها کاری بشود.

وی ادامه داد: در کل از شرایط گلستان شهدا راضی هستیم، نظافت و مسائل اینچنینی بسیار خوب رعایت می‌شود و باید از متولیان امر از جمله شهرداری منطقه تشکر کرد اما در مدیریت گلستان شهدا مشکلاتی در تعویض سنگ‌های قبور وجود دارد، چندی پیش قصد داشتیم برای تعویض سنگ قبر برادر شهیدم اقدام کنیم، اما این اجازه به ما داده نشد و مدیریت گلستان خود سنگ جدیدی را نصب کرد. این سنگ مورد رضایت و قبول ما نبود.

بابایی افزود: نزدیک به ۷۰ درصد خانواده شهدا از دنیا رفته‌اند و کسی را ندارند که پیگیر کارشان باشد ضمن اینکه وقتی کاری پیگیری می‌شود معمولاً با مشکلاتی روبه‌رو است و آنچنان رسیدگی نمی‌شود. در چنین شرایطی رسیدگی به مسائل خانواده شهدا و گلستان شهدا نظیر احداث سالن اجتماعات مثبت به نظر می‌رسد.

وی در پاسخ به این سوال که خانواده شهدا چه انتظاراتی از متولیان امر دارند؟ گفت: خانواده شهدا توقعی دیگر ندارند.

کد خبر 478486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.