انسانیتی که کرانچار در سپاهان گذاشت فراموش نمی‌شود/ اکنون رقیب اصلی‌ پرسپولیس است

مربی سپاهان گفت: قبول اینکه کرانچار دیگر بین ما نیست بسیار دشوار است چرا که فقط یک مربی را از دست ندادیم ما نه تنها یک مربی که می‌توانست بازیکنان خلاق را بالا بیاورد بلکه انسانی که انسانیت را به خوبی درک کرده و می‌توانست در کنار بازیکنان زندگی کند را از دست دادیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا مرزبان پس از برد شاگردانش در مصاف با گل گهر سیرجان پیرامون درگذشت زلاتکو کرانچار در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: تقریباً سه سال و نیم با هم کار کردیم. در اسلواکی، تیم ملی مونته نگر و سپاهان با هم بوده‌ایم. وقتی ظهر این خبر به ما رسید، اشک در گوشه چشم همه‌مان بود. خود محرم که نشست و نمی‌توانست راه برود. محمود کریمی و رحمان احمدی بسیار ناراحت بودند. کسی را در تیم از دست دادیم که سمبل محبت بود. هیچ شخصی و حتی ذخیره‌ها از او ناراضی نبودند چون صداقت بی‌نظیر و خانواده بسیار خوبی داشت.

وی افزود: قبول اینکه کرانچار دیگر بین ما نیست بسیار دشوار است چرا که فقط یک مربی را از دست ندادیم. او در ایران شخصیت خیلی خوب و روحیه قهرمانی داشت و ما نه تنها یک مربی که می‌توانست بازیکنان خلاق را بالا بیاورد بلکه انسانی که انسانیت را به خوبی درک کرده و می‌توانست در کنار بازیکنان زندگی کند را از دست دادیم؛ به خصوص انسانیتی که کرانچار در سپاهان گذاشت را هیچکس فراموش نمی‌کند.

می‌خواهیم تا روز آخر مدعی بمانیم

مربی سپاهان در خصوص بازی این تیم مقابل گل گهر، خاطرنشان کرد: بحث اصلی‌مان این بود که می‌خواهیم تا روز آخر جز مدعیان باشیم و برای همین نیز مهم بود که بعد از بازی خیلی خوبی که برابر ذوب آهن و استقلال داشتیم، بار دیگر مهر تأیید روی کیفیت کاری خودمان بگذاریم که با کسب سه امتیاز ارزشمند این بازی آن را انجام دادیم.

وی با بیان اینکه رقابت با استقلال و پرسپولیس برایمان جالب است، اضافه کرد: اینکه تیم به همراه دو تیم دیگر در رقابت قهرمانی باقی می‌ماند برایمان خیلی حساس و جالب است می‌دانیم که تعقیب کردن این هدف برای مردم و هواداران سپاهان خیلی سخت و در عین حال خوشایند است و این وفاداری را داریم که تا روز آخر جز مدعیان قهرمانی بمانیم.

به بازیکنان و کادر پرسپولیس تبریک می‌گوئیم

مرزبان در پاسخ به این سوال که آیا نظرش از ابتدا فصل که گفته بود استقلال رقیب اصلی سپاهان است تغییر کرده؟، تصریح کرد: بسیار برای همه‌مان تعجب‌آور بود که استقلال دچار بحرانی درونی شود و واقعاً نتایج خوبی را نگرفتند. همچنین باید بگوییم که کسی انتظار نداشت که پرسپولیس بتواند چنین نتایج خوبی را به دست آورد.

وی افزود: باید به تیم پرسپولیس، کادر فنی و بازیکنان‌شان تبریک بگوییم که توانستند از این مینی بحرانی که در آن قرار داشتند با قدرت بیرون بیایند اکنون می‌توانیم بگوییم رقیب اصلی ما وارد صحنه دیگری شده و یعنی پرسپولیس اکنون رقیب اصلی است.

کد خبر 478473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.