کرانچار برایم معلم بود/از موقعیت‌ها به خوبی استفاده کردیم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: بازی نزدیکی با گل گهر داشتیم از موقعیت های کم خود استفاده کردیم و توانستیم به سه امتیاز برسیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محرم نویدکیا امروز (دوشنبه) در نشست خبری پس از بازی مقابل گل گهر سیرجان، اظهار کرد: از طرف خودم و تمام اعضای باشگاه و تیم، درگذشت کرانچار را تسلیت عرض می‌کنم بعضی از افراد با گفتار و نوشتارشان در حق کرانچار انسانیت نکردند من چیزهای زیادی از کرانچار یاد گرفتم، رفتار با بازیکنان، نوع و شکل برخورد با باشگاه و هوادران را از او یاد گرفتم؛ کرانچار واقعاً مرد بود برای همه ما شنیدن خبر درگذشت او بسیار سخت بود، درست قبل از بازی این خبر به ما رسید، اما زندگی ادامه دارد.

وی در خصوص بازی و آنالیز دو تیم از حریفان خود، گفت: هر دو تیم به خوبی یکدیگر را آنالیز کرده بودند، بازی نزدیکی را در زمین شاهد بودیم و به راحتی نمی‌شد حدس زد کدام تیم موقعیت سازی می‌کند و برنده می‌شود، درست است نیمه اول خوبی را نداشتیم، اما به مرور بهتر شدیم در دقایقی ما برتری داشتیم و دقایقی نیز تیم حریف.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان افزود: تیم گل گهر، تیم بسیار خوبی بود این تیم در نیمه اول دو تعویض اجباری داشت، اما خوب بازی کردند ما تلاش کردیم تا در نیمه دوم به بازی سرعت بدهیم بازی امروز بازی بود که تک موقعیت‌ها می‌توانستند تعیین کننده باشند، تیم ما از موقعیت‌های کمی که داشت، استفاده کرد و توانست سه امتیاز به دست آورد که توانستیم این بازی سنگین و سخت را ببریم.

وی در مورد یاسین سلمانی و بازیکنان، اضافه کرد: به او مقابل ذوب‌آهن چند دقیقه بازی دادم و موفق شد گل بزند. یاسین ۱۸ سال بیشتر ندارد و از آکادمی سپاهان آمده. کم کم به او شانس می‌دهم که خودش را نشان بدهد، کاپیتان تیم ملی جوانان و یکی از استعدادهای فوق‌العاده فوتبال ایران است باید او را حفظ کنیم و بتوانیم از نظر فنی با راهنمایی‌اش به سمت پیشرفت ببریم تا بتواند روزی به فوتبال کشورمان کمک کند البته که این کار را حتماً می‌تواند انجام بدهد یاسین نه تنها در ایران بلکه در بهترین تیم‌های اروپایی هم می‌تواند بازی کند، اما باید بداند هرچه بیشتر بازی می‌کند کارش سخت‌تر می‌شود زیرا وارد رقابت با بازیکنانی می‌شود که سال‌های زیادی ست بازی می‌کنند او باید رو به جلو به حرکتش ادامه دهد و از مبارزه نترسد. قطعاً در آینده از او بیشتر می‌شنویم.

نویدکیا در خصوص امیر قلعه نویی تصریح کرد: دلم می‌خواهد چون با گل‌گهر بازی کردیم از امیر قلعه‌نویی به خاطر اینکه در سال‌های گذشته نفرات خوبی را به تیم سپاهان اضافه کرده قدردانی کنم از روزی که به عنوان سرمربی به سپاهان آمدم واقعاً نفرات خیلی خوبی داشتم و تنها کاری که کردم این بود که تغییرات تیم را به حداقل برسانم که مشکلی برای تیم پیش نیاید، سه چهار نفر که فکر می‌کردم می‌توانند به تیم کمک کنند را به تیم اضافه کردم بابت زحمات قلعه نویی ممنون دار او هستم؛ گل گهر با ترکیب فنی خوب و بازی که دارد قطعاً در آینده نتایج خیلی خوبی می‌گیرد.

نویدکیا بر خصوص هواداران تیم سپاهان، گفت: با یک برد یا یک باخت اتفاقی نمی‌افتد باید راهمان را به سمت جلو ادامه بدهیم تا در نهایت شرایط خوبی را برای سپاهان ایجاد کنیم.

کد خبر 478456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.