عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۱ اسفندماه

‌در این بسته خبری از اصلاحات هندسی معابر فردیس تا تشکیل کمیته ارزیابی و نرخ گذاری تاکسی‌های فرسوده در قزوین و پلاک کوبی درختان سبزوار را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم.

تشکیل کمیته ارزیابی و نرخ گذاری تاکسی‌های فرسوده در قزوین

اسماعیل عرشیان مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از تشکیل کمیته ارزیابی و نرخ گذاری تاکسی‌های فرسوده و متعلقات آن خبر داد.

ساماندهی و بهسازی معابر شهر زرند

احسان نوذری، معاون فنی و عمرانی شهرداری زرند از ساماندهی و بهسازی معابر شهر زرند خبر داد و گفت: تسهیل در تردد وسایل نقلیه و عابرین پیاده، بهبود منظر شهری، ترمیم و لکه گیری جداول فرسوده و آسیب دیده بلوارهای سطح شهر از مهمترین اقدامات شهرداری برای استقبال از بهار است.

درختان سبزوار پلاک‌کوبی می‌شوند

کاظم خلیلی دارینی، رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری سبزوار گفت: درختان سبزوار پلاک‌کوبی هوشمند و الکترونیک می‌شوند.

شاهرود برای استقبال از نوروز ۱۴۰۰ آماده می‌شود

امیر عرب اسماعیلی، سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری شاهرود گفت: نظافت و شست و شوی خیابان‌ها و پیاده‌روها، کاشت گل‌های فصلی، رنگ‌آمیزی جداول، جانمایی المان‌های نوروزی، اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری و مرمت آسفالت خیابان‌ها و معابر از جمله برنامه‌های شهرداری برای استقبال از بهار است.

اصلاحات هندسی معابر فردیس

فرزین فرشاد، معاون امور زیربنایی شهرداری فردیس گفت: طی بازدید میدانی به عمل آمده از سطح شهر که به همراه رئیس پلیس راهور شهرستان انجام شد، مقرر شد اصلاحات هندسی معابر به منظور کاهش تصادفات احتمالی انجام شود و این اصلاحات هندسی پس از اخذ مجوزهای لازم شورای ترافیک شهرستان در دستور کار مدیریت شهری قرار خواهد گرفت.

سرانه فضای سبز شهر کهریزک چهار درصد افزایش یافت

علی یحیی پور، شهردار کهریزک با اشاره به احداث بوستان ۲۳ هزار مترمربعی مشاهیر کهریزک طی سال ۹۹، گفت: امسال سرانه فضای سبز این شهر نسبت به سال گذشته حدود چهار درصد افزایش یافت.

طرح استقبال از بهار در گرگان تا ۳۰ اسفندماه ادامه خواهد داشت

عبدالرضا داد بود، شهردار گرگان با بیان اینکه طرح استقبال از بهار ۱۴۰۰ از دهم اسفندماه شروع شده و تا ۳۰ اسفند ادامه خواهد داشت، افزود: گلکاری و تزئین ویژه ۴ میدان سطح شهر، احداث ۴ فرش گل در محور کمربندی، کاشت ۵ هزار اصله نهال در معابر و ۵ هزار اصله نهال در عرصه جنگلی النگدره، لکه گیری و مرمت نوارهای حفاری، پیاده‌روها، پازل فرش‌ها، تک جدول بلوارها و میادین، خط کشی ترافیکی معابر اصلی و میادین، اجرای طرح طعمه گذاری و مبارزه با حیوانات موذی و پاکسازی ویژه محلات توسط نواحی مناطق سه گانه شهرداری از جمله اقدامات در دستور است.

ایمن سازی لوازم بازی کودکان در نسیم شهر

علی طلایی، شهردار نسیم شهر گفت: به منظور کاهش آسیب‌ها و حوادث احتمالی، جمع آوری برخی از وسایل کهنه و فرسوده و اجرای طرح ایمن سازی و استفاده از کف پوش‌های فوم در محیط‌های بازی کودکان در دستور کار قرار دارد.

افتتاح ساختمان جدید شهرداری و آتش نشانی ساروق

در مراسمی با حضور استاندار مرکزی و مسئولان شهرستان اراک و بخش ساروق، ساختمان جدید شهرداری ساروق و ایستگاه آتش نشانی و خدمات ایمنی این شهر با صرف ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان آماده و به بهره برداری رسیده است.

اتمام دو طرح عمرانی در بهشت رحمت شهرکرد

سیداکبر نوربخش رضایی، سرپرست سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری شهرکرد گفت: دو طرح بازسازی نمای ساختمان معراج آرامستان بهشت رحمت شهرکرد و ساخت استراحتگاه پرسنل با حدود ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار تا پایان سال جاری به اتمام می‌رسد.

کد خبر 478414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.