کرانچار یکی از جنتلمن‌ترین‌های فوتبال بود

مربی اسبق تیم فوتبال سپاهان گفت: سال اولی که کرانچار به سپاهان آمد من به تیم‌های سایپا و پیکان رفتم که سال سوم خلیلیان از من خواست به عنوان کمک اول او به سپاهان برگردم، زمانی که این را شنیدم از خوشحالی گریه کردم.

مجید بصیرت در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با فوت زلاتکو کرانچار، اظهار کرد: شب گذشته عکس کرانچار را نگاه می‌کردم، می‌خواستم یکی از عکس‌های این مربی را استوری کنم و بنویسم مرد جنتلمن فوتبال و حالا از شنیدن خبر فوت او ناراحت شدم.

وی ادامه داد: کرانچار یکی از جنتلمن‌ترین افرادی بود که من در فوتبال با او کار کردم، همیشه گفته‌ام مربی و آدم فوق‌العاده خوبی بود. سال اولی که کرانچار به سپاهان آمد من به تیم‌های سایپا و پیکان رفتم که سال سوم خلیلیان از من خواست به عنوان کمک اول او به سپاهان برگردم، زمانی که این را شنیدم از خوشحالی گریه کردم. همیشه به عنوان یک آدم بزرگ و مثبت به او فکر می‌کردم و خواهم کرد.

مربی تیم سپاهان نوین با بیان اینکه کرانچار شخصیت آرامی داشت، تصریح کرد: زمانی هم که تیم نتیجه نمی‌گرفت این مربی آرامش خود را حفظ می‌کرد و به تیم‌های سپاهان و پرسپولیس کمک کرد. مقطعی سرمربی تیم ملی امید شد که به نظر من می‌توانست سرمربی تیم ملی بزرگسالان هم باشد، اما حالا رفته و نمی‌دانم دیگر چه بگویم.

کد خبر 478405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.