صداقت کرانچار دوست داشتنی بود

بازیکن اسبق تیم فوتبال سپاهان گفت: گله‌ای از ایشان نداشتم چون شفاف صحبت کرد و مثل خیلی از مربی‌های دیگر نگفت که بازی می‌کنی و من را نگه دارد و فوتبالم نابود شود. او شفاف صحبت کرد که نظرش با مهاجم‌های خارجی است با اینکه یکی از بهترین گل زن‌های سپاهان بودم.

مهدی سید صالحی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه خبر فوت کرانچار را دیدم و نمی‌دانم به چه علت فوت کرده است، افزود: سال ۹۰ را با لوکا بوناچیچ شروع کردیم و بعد آقای کریم قنبری که در نهایت کرانچار آمد؛ او شخصیت خاصی داشت و نظم و انضباط برایش سرلوحه کار بود. آدم خوشرویی بود و چون خودش فوتبالیست بود بازیکن را درک می‌کرد، کرانچار آدمی بود که توانست در چند سال حضور خود در ایران هواداران سپاهان را شاد کند و روزهای خوبی با تیم سپاهان داشت.

وی در پاسخ به این سوال که آیا کرانچار در سال ۹۰ باعث شد تو از سپاهان بروی، گفت: گله‌ای از ایشان نداشتم چون شفاف صحبت کرد و مثل خیلی از مربی‌های دیگر نگفت که بازی می‌کنی و من را نگه دارد و فوتبالم نابود شود. او شفاف صحبت کرد که نظرش با مهاجم‌های خارجی است با اینکه یکی از بهترین گل زن‌های سپاهان بودم. از ایشان صادقانه پرسیدم و گفتم که شما مثل برادر بزرگم اگر جای من بودید چه تصمیمی می‌گرفتید، می‌ماندید یا جدا می‌شدید و او صادقانه گفت جدا می‌شدم. این صداقت در گفتارش باعث شد من از سپاهان جدا بشوم. صداقت کرانچار برایم خیلی عامه پسند و دوست داشتنی بود که شفاف با من صحبت کرد و باعث شد من از سپاهان جدا شوم. از او جز احترام چیزی به خاطر ندارم جز اینکه با شخصیت بازیکن و اعتبار بازیکن به خوبی برخورد می‌کرد. امیدوارم روحش در آرامش باشد.

کد خبر 478403

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.