شهردار خرم‌آباد کجاست؟/ انحلال دانشگاه علمی کاربردی شهرداری بدون اجازه شورا

رئیس شورای اسلامی شهر خرم آباد با انتقاد از حضور نیافتن شهردار در جلسات شورای شهر گفت: شهردار شهر کجاست؟ برای چندمین بار است که محمد شریفی مقدم به خود اجازه می‌دهد در جلسات شورا حضور پیدا نکند این در حالی است که باید اولویت اول شهردار، حضور در جلسات شورا باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رستم کوشکی در یکصد و سی و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر خرم آباد، با بیان این که در جلسات قبلی معاون شهردار حضور داشت، اظهار کرد: امروز شهردار از آمدن معاونت هم خودداری کرده و به وی اجازه حضور نمی‌دهد و این یعنی شهردار به اعضای شورا و مردم شهر بی‌اعتناست.

وی ادامه داد: شهردار شهر کجاست؟ برای چندمین بار است که محمد شریفی مقدم به خود اجازه می‌دهد در جلسات شورا حضور پیدا نکند این در حالی است که باید اولویت اول شهردار حضور در جلسات شورا باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد به انحلال دانشگاه علمی کاربردی شهرداری توسط محمد شریفی مقدم اشاره کرد و افزود: این دانشگاه جدای از این که یک مرکز آموزشی و علمی بود، به دلیل آنکه تعداد زیادی از دانشجویان آن پرسنل شهرداری هستند و فراتر از این یک مرکز آموزشی ضمن خدمت است و حتی قرار بود از ظرفیت مشاوره اساتید برای طرح و برنامه‌های شورا و شهرداری استفاده شود، یک برند برای شهرداری محسوب می‌شد.

کوشکی تصریح کرد: هرچند موضوع بررسی عملکرد مثبت یا منفی دانشگاه نیست اما، چرا بدون اجازه شورای اسلامی شهر و بدون هماهنگی این همه نامه نگاری به تهران انجام شده و بدون کوچک‌ترین مشاوره‌ای با نمایندگان مردم دانشگاه منحل و پلمپ شده است.

وی گفت: آقای شهردار می‌گوید که از پایتخت به ما دستور انحلال داده‌اند در صورتی که به استانداری مراجعه کرده‌ام و در بخشی از متن نامه معاون وزیر به استاندار لرستان نوشته شده بود "مرکز مذکور بدون تغییر کماکان به فعالیت خود ادامه دهد و هرگونه تصمیم گیری در ارتباط با فعالیت نکردن مراکز صرفاً با نظر شخصی استاندار اقدام شود. "

رئیس شورای اسلامی شهر خرم‌آباد با اشاره به مشکلات نیروهای جایگاه‌ سی ان جی و با انتقاد از تعطیلی سامانه ۱۳۷ شهرداری ادامه داد: نیروهای جایگاه‌ سی ان جی را دریابید که به گفته خودشان چهار ماه است حقوق نگرفته‌اند و بیمه آنها واریز نشده است باید یادآور شوم مردم به وسیله تماس با ۱۳۷ مشکلات شهر را بیان می‌کردند و در اسرع وقت مشکلات رفع می‌شد.

وی افزود: چرا آقای شریفی مقدم به جای تقویت سامانه ۱۳۷ آن را تعطیل کرد؟ اگر این سامانه در نوروز گذشته وجود داشت این همه ساخت و ساز غیر مجاز در شهر به خصوص در فلک الدین اتفاق نمی‌افتاد که باعث آن رخدادهای ناگوار شود.

کد خبر 478391

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • Armin IR ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۱
    1 0
    ناگفته نماند شما شورای شهری ها هم عملکرد بسیار افتضاح تری داشتی جناب کوشکی! حالا که ماه های آخر هست ننه من غریبم بازی در میارید! این۴سال برای خرم آباد هیچ کاری نکردید! برج های دوقلو،بوستان شاپوری،هتل صخره ای نمونه هایی از عدم کارایی شماست!