کربکندی: مشخص بود علی کریمی کمترین شانس را دارد

سخنگو و عضو هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن گفت: به نظر من یک مدیر قوی می‌تواند با انتخاب آدم‌ها متخصص کنار خود، کمبود تخصص را برطرف کند. ریاست فدراسیون نیاز به مدیریت خوب، تخصص و ارتباط با آدم‌های سیاسی دارد زیرا فدراسیونی که چندین میلیون بدهکار است بدون کمک افراد سیاسی و دولتی‌ها نمی‌تواند موفق باشد.

رسول کربکندی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با شکایت نفت مسجد سلیمان از حسینی و ذوب آهن، اظهار کرد: حسینی مربی نفت مسجد سلیمان بوده و وقتی برای فسخ قرارداد می‌رود قطعاً بندی در قرارداد بوده که می‌تواند فسخ کند و خود مربی باید جوابگو باشد. در خصوص ذوب آهن دلیلی برای شکایت نیست زیرا دو روز بعد از زمانی که حسینی فسخ کرد با او قرارداد بستیم و این مربی عنوان کرده بود به مسجد سلیمان باز نمی‌گردد. مبنای شکایت باشگاه نفت مسجد سلیمان چیست را نمی‌دانم، ولی این حق برای هر باشگاهی وجود دارد که شکایت کند.

وی با اشاره به انتخابات فدراسیون فوتبال و بیان اینکه فوتبال ما کاملاً سیاسی است، تصریح کرد: با توجه به اینکه سیاسیون در فوتبال دخالت می‌کنند مشخص بود علی کریمی کمترین شانس را دارد و شاید خود او هم این موضوع را می‌دانست. طبیعی است که انتخابات فدراسیون به لابی‌ها بستگی دارد و هرکس لابی بهتری با رئیس هیئت‌های فوتبال داشته باشد شانس بیشتری برای ریاست فدراسیون فوتبال دارد. عزیزی خادم با هاشمی رقابتی نزدیک داشت.

سخنگو و عضو هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن ادامه داد: آرزوی فوتبالی‌ها این است که تحولی در این رشته ایجاد شود. هیچ اراده‌ای برای برخورد با فساد در فوتبال نیست.

کربکندی تصریح کرد: عزیزی خادم به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال انتخاب شد که نمی‌خواهم قضاوتی راجع به او انجام دهم فقط آرزو دارم فوتبال ما از این نداشتن برنامه و داشتن بدهکاری خارج شود. او در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال بوده و در چند باشگاه کار کرده است که شاید تسلط خوبی روی فوتبال داشته باشد. به عنوان یک انسان فوتبالی آرزو دارم اثر مثبتی روی این رشته ورزشی پرطرفدار داشته باشد.

وی در جواب به سوال خبرنگار ایمنا مبنی بر اینکه رئیس فدراسیون باید یک مدیر خوب باشد تا بتواند به فوتبال کمک کند یا فردی از بدنه فوتبال؟ خاطر نشان کرد: به نظر من یک مدیر قوی کمبود تخصص را می‌تواند با انتخاب آدم‌ها متخصص کنار خود برطرف کند، ریاست فدراسیون نیاز به مدیریت خوب، تخصص و ارتباط با آدم‌های سیاسی دارد، زیرا فدراسیونی که میزان زیادی بدهکار است بدون کمک افراد سیاسی و دولتی‌ها نمی‌تواند موفق باشد. تخصص تنها کافی نیست زیرا آن را با حضور یک معاون یا دبیر متخصص می‌شود برطرف کرد.

سخنگو و عضو هیئت مدیره باشگاه ذوب آهن، اضافه کرد: یک رئیس باید نیروهای خوبی کنار خود بگذارد و سیاست گذاری کلان داشته باشد و رئیسی موفق است که تیم کاری خوبی داشته باشد.

کد خبر 478305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.