پیش‌بینی قیمت دلار امروز ۱۱ اسفند + جزئیات‌

یک فعال بازار دلار و ارزهای شاخص، نوسانات احتمالی نرخ هر دلار آمریکا در روند معاملات امروز بازار را پیش‌بینی کرد.

کاووس آزادمنش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در تشریح پیش‌بینی قیمت هر دلار آمریکا در روند معاملات بازار امروز، اظهار کرد: افت بیش از ۳۰۰ تومانی نرخ هر دلار آمریکا در جریان معاملات بازار آزاد در بازه زمانی روز گذشته باعث شد تا تقاضای کاذب قابل توجهی برای خرید این ارز شاخص در بازار به وجود بیاید و در حال حاضر بالا رفتن نرخ این ارز به سبب افزایش بی سابقه تقاضا برای خرید آن نیز محتمل است.

وی افزود: پس از وعده کاهش نرخ دلار که در روزهای گذشته از سوی رئیس جمهور مطرح شده بود، قیمت این ارز شاخص در روند معاملات بازار آزاد تا حدودی کاهش را تجربه کرده است و این اولین بار است که پس از مطرح شدن یک وعده سیاسی مبنی بر کاهش نرخ ارز، دلار آمریکا این حد از افت ارزش را تجربه می‌کند.

این فعال بازار دلار و ارزهای شاخص خاطرنشان کرد: با توجه به روند قیمت‌گذاری نرخ ارز در بازار آزاد به نظر نمی‌رسد قیمت هر دلار آمریکا در روزهای آینده به بیش از ۲۵ هزار تومان برسد زیرا با توجه به وعده رئیس جمهور، منابع ارزی جدیدی از سوی بانک مرکزی برای بازار آزاد در نظر گرفته شده است.

توجه: این گفت‌وگو حاوی هیچ توصیه‌ای برای هر گونه تصمیم مبنی بر خرید یا فروش در روند معاملات بازار ارز و دلار نیست و مسئولیت هرگونه خرید و فروش در این بازارها برعهده سرمایه‌گذاران است.

کد خبر 478280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.