عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۰ اسفندماه

در این بسته خبری از ابلاغ طرح تفصیلی سبزوار تا تحویل ۱۷ هزار تن مواد بازیافتی به ایستگاه‌های پسماند نجف آباد و زنده گیری تعداد ۳۳۶ قلاده سگ بلاصاحب در اسلامشهر را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم.

رضایت از طرح ساماندهی دست فروشان دوره گرد قزوین

با ارزیابی سامانه ۱۳۷ شهرداری قزوین مشخص شد شهروندان از طرح ساماندهی دست فروشان دوره گرد رضایت دارند.

کاشت ۴۰ هزار بوته گل و گیاه در ساری

سید سلمان ابوالقاسمی، سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری مرکز مازندران گفت: تاکنون ۴۰ هزار بوته گل نظیر بنفشه، میمون، همیشه‌بهار، شب‌بو و قرنفل در میدان‌ها، بلوارها و پارک‌های شهر کاشته شده است.

پلمپ ۲۲ باب مغازه غیرمجاز در سنندج

تورج سلطنت پوری، رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری سنندج گفت :۲۲ باب مغازه غیرمجاز سیلندر پرکنی در سنندج پلمپ شد.

زیباسازی ارتفاعات خلخال

فرهاد خوگر، شهردار خلخال گفت: با اجرا و تکمیل پروژه زیباسازی ارتفاعات مشرف به شهر و ایجاد راه دسترسی به کوه گونی دسترسی به این منطقه زیبا در بلندای این کوه تسهیل می‌شود.

آغاز عملیات اجرایی ساخت مرکز آموزشی در انجیراب گرگان

مجید میرزاحسینی، سرپرست شهرداری منطقه دو گرگان گفت: محله شمال غرب گرگان یکی از مناطق حاشیه‌ای شهر است که نیازمند توجه ویژه‌ای برای استقرار مراکز خدمات شهری است و در این راستا امروز کلنگ احداث یک مرکز آموزشی در کوی انجیرآب به زمین زده شد.

وسایل بازی متعلق به شهرداری‌های ایلام استاندارد نیست

مهناز همتی، مدیرکل استاندارد استان ایلام گفت: هیچیک از تجهیزات بازی متعلق به شهرداری‌های استان استاندارد نیست و نیاز است دستگاه‌های مربوطه در مقوله استانداردسازی با این اداره‌کل همکاری کنند.

طرح تفصیلی سبزوار ابلاغ شد

سید علی کوشکی، شهردار سبزوار گفت: با تأیید و تصویب در کمیسیون ماده ۵ استان، طرح تفصیلی شهر سبزوار توسط استاندار خراسان رضوی برای اجرا به شهرداری ابلاغ شد.

تحویل ۱۷ هزار تن مواد بازیافتی به ایستگاه‌های ثابت پسماند در نجف آباد

سعید خزاییلی، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری نجف‌آباد گفت: طی نیمه نخست سال جاری نزدیک به هفده هزار تن مواد بازیافتی به پنج ایستگاه ثابت جمع‌آوری پسماندهای بازیافتی سطح شهر تحویل شده است.

زنده گیری تعداد ۳۳۶ قلاده سگ بلا صاحب در یک ماه

بهزاد بذرگری، رئیس سازمان مدیریت پسماند شهرداری اسلامشهر با اعلام این خبر گفت: در راستای ساماندهی حیوانات بلا صاحب و در جهت جلوگیری از بروز مشکل برای شهروندان، عملیات زنده گیری این حیوانات در سطح شهر ادامه دارد که در این راستا ماه گذشته، تعداد ۳۳۶ قلاده سگ با رعایت پروتکل‌های بهداشت و درمان توسط سازمان مدیریت پسماند از سطح شهر جمع آوری و به مرکز ساماندهی حیوانات بلا صاحب انتقال داده شدند.

سهم هر شهروند ابرکوه از فضای سبز ۱۷.۲ مترمربع است

محمدهاشم عزیزی، جانشین شهردار ابرکوه با اشاره به کاشت ۶۰۰ اصله نهال در ابرکوه، گفت: سرانه فضای سبز هر شهروند در حال حاضر ۲.۲ متر بیشتر از استانداردهای تعیین شده برای این شهر است.

کد خبر 478158

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.