مظفر اعلام کرد: انعقاد بیش از ۶ میلیارد تومان قرارداد برای پیاده راه چهارباغ

معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: برای اجرای پروژه‌ چهارباغ (غیر از پیاده‌روهای طرفین) ۱۳ قرارداد به مبلغ شش میلیارد و ۱۱۰ میلیون تومان منعقد شده است.

ایرج مظفر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با ارائه گزارش چهارساله معاونت عمران در این دوره مدیریت شهری از ابتدای مهرماه سال ۹۶ تاکنون، اظهار کرد: یکی از پروژه‌های ناتمام شهر، پیاده‌سازی محور چهارباغ عباسی بود که در این دوره تکمیل شد.

وی با بیان این که برای اجرای پروژه‌های چهارباغ ۱۳ قرارداد به مبلغ شش میلیارد و ۱۱۰ میلیون تومان منعقد شده است، افزود: برای پروژه چهارباغ، یک قرارداد قبل از مهرماه ۹۶ و ۱۲ قرارداد به مبلغ شش میلیارد تومان در این دوره مدیریت شهری منعقد شده که از این تعداد تاکنون هشت قرارداد به مبلغ ۶۶۳ میلیون تومان تحویل موقت شده است.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان تصریح کرد: قراردادهای مربوط به میدان امام حسین (ع) و خیابان‌های شیخ بهایی و عباس آباد، سید علی خان و آمادگاه جزء این قراردادها نیست.

وی با بیان این که عملیات کف‌سازی میدان امام حسین (ع) در دستور کار قرار گرفت و در حال تکمیل است، ادامه داد: پیاده‌راه‌سازی و کف‌سازی خیابان سپه و فرعی‌های منتهی به چهارباغ از دیگر پروژه‌های مهم شهری در اصفهان است که بخشی از آن به سرانجام رسیده و بخش‌های دیگر در دست اجرا است.

مظفر با بیان این که برنامه‌ریزی‌هایی برای بدنه محور چهارباغ عباسی انجام شده که پس از تکمیل محور چهارباغ اجرا خواهد شد، گفت: چهارباغ کنونی بر زیبایی‌های شهر افزوده است به طوری که آرامش شهروندان را در این محیط شاهد هستیم.

کد خبر 478021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.