اجرای طرح فروش ویژه در بازارهای کوثر اصفهان

مدیرعامل سازمان میادین میوه تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان گفت: طرح فروش ویژه پایان سال بازارهای کوثر شهرداری تا ۱۲ اسفندماه سال‌جاری اجرا می‌شود.

محمد مجیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: طرح فروش ویژه پایان سال بازارهای کوثر شامل ۲۳ قلم کالا در گروه‌های مختلف است که با تخفیف ۱۵ تا ۳۴ درصد به شهروندان عرضه می‌شود.

وی با بیان این که بازارهای روز کوثر زیر نظر شهرداری همواره بر شهروندمداری و عرضه کالاهای با کیفیت و مناسب تاکید دارند و روزانه قیمت‌گذاری کالاها با نظارت ناظران و بازرسان کنترل می‌شود، افزود: همه اقلام فروش ویژه و تخفیفات مربوط به کالاها قبل از اعلام توسط کارگروه قیمت‌گذاری واحد بازارهای سازمان بررسی و سپس مجوز آن صادر می‌شود.

مدیرعامل سازمان میادین میوه تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان با اشاره به توسعه بازار کوثر شماره دو واقع در سپاهان شهر، تصریح کرد: این بازار با همکاری شهرداری منطقه پنج، از متراژ ۹۰۰ مترمربع به فضای دو هزار مترمربع توسعه خواهد یافت.

وی با بیان این که کیفیت بالای محصولات، قیمت مناسب و تخفیف‌دار بسیاری از اجناس، تنوع کالاها، حذف واسطه‌های غیر ضروری و از همه مهم‌تر در دسترس بودن بازار کوثر شماره دو، باعث شده مردم خواستار توسعه و گسترش آن باشند، اظهار کرد: طرح توسعه بازار کوثر شماره دو در سال ۱۴۰۰ آماده استفاده و بهره‌برداری خواهد بود.

مجیری خاطرنشان کرد: همچنین فروشگاه کوثر ۱۱ نیز در سال‌های قبل در زمینی با کاربری کشاورزی راه‌اندازی شده و به همین علت هم دچار نشست فونداسیون شده بود، اما با عملیات زهکشی دنبال ترمیم این فروشگاه هستیم.

کد خبر 477893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.