پرداخت ۲ برابری مستمری مددجویان زلزله‌زده سی‌سخت در اسفندماه

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد کشور گفت: مستمری مددجویان زلزله‌زده سی‌سخت در اسفندماه دو برابر پرداخت می شود.

به گزارش ایمنا، حسین خدرویسی با سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد از مناطق زلزله‌زده شهرستان سی‌سخت بازدید کرد.

وی در این بازدید از پرداخت ۲ برابری مستمری اسفندماه مددجویان زلزله‌زده خبر داد و گفت: خوشبختانه هیچ‌یک از مددجویان کمیته امداد در زلزله سی‌سخت دچار مصدومیت جدی نشده‌اند و فقط یک نفر به دلیل مصدومیت جزئی از خدمات بهداشتی سرپایی برخوردار شد.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد افزود: با تدابیر اتخاذ شده همه اقدامات لازم برای رسیدگی به امور نیازمندان انجام شده است و جامعه مددجویی این مناطق علاوه بر تسهیلات دولتی و ظرفیت‌های قانونی از خدمات حمایتی کمیته امداد نیز بهره‌مند می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه رسیدگی به مشکلات مسکن مددجویان این مناطق یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد است، تاکید کرد: منازل حدود ۳۰۷ نفر از مددجویان دچار آسیب شده است که از این تعداد ۱۰۴ مورد غیر قابل سکونت بوده و نیازمند بازسازی کامل است، ۲۲ مورد نیاز به تعمیرات کلی و ۱۸۱ مورد نیز تعمیرات جزئی نیاز دارند.

خدرویسی بابیان اینکه مددجویان این مناطق کوچک‌ترین دغدغه‌ای نداشته باشند، گفت: کمیته امداد در کنار استفاده از تسهیلات بنیاد مسکن با پیش‌بینی اعتبارات لازم، مسکن تمامی مددجویان زلزله‌زده را در اسرع وقت تکمیل و به آنان تحویل خواهد داد.

منبع: مهر
کد خبر 477813

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.