برخورد قاطعانه با عرضه‌ کنندگان قلیان در ساحل بندرعباس

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری بندرعباس گفت: با عرضه کنندگان قلیان در ساحل شهر بندرعباس که سلامت مردم را به خطر بیندازند، با جدیت برخورد می‌شود.

مجتبی سارونه در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در طرح جمع‌آوری قلیان از نوار ساحلی شهر بندرعباس که با حضور گسترده نیروهای رفع تخلف شهری در روزهای گذشته اجرا شد، ۲۰۰ عدد قلیان جمع‌آوری و معدوم‌ شد.

وی هدف از اجرای این طرح را حفظ سلامت و امنیت شهروندان هرمزگانی و پیشگیری از انتقال انواع بیماری‌ها به ویژه شیوع ویروس کرونا عنوان کرد و ادامه داد: با نظارت‌های مستقیم و روزانه، در حال حاضر ساحل شهر بندرعباس عاری از هرگونه عرضه کنندگان ابزار و مواد دخانی است و در صورت مشاهده قلیان در این منطقه بدون مماشات جمع آوری شده و فرد خاطی نیز به مراجع قضائی معرفی خواهد شد.

سارونه همچنین از مردم بندرعباس درخواست کرد: در صورت مشاهده لحظه‌ای عرضه قلیان در طول نوار ساحلی به ویژه در روزهای پایانی هفته، موارد را به سامانه شبانه روزی ۱۳۷ شهرداری بندرعباس اطلاع دهند تا نسبت به جمع آوری آن‌ها اقدام شود.

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری بندرعباس خاطرنشان کرد: ساحل زیبای شهر بندرعباس متعلق به همه شهروندان است و اگر فرد یا افرادی بخواهند به هر دلیلی پاکیزگی این محیط را برهم بزنند و به سلامت ساحل‌نشینان بی‌توجه باشند، قطعاً برخورد خواهد شد.

کد خبر 477798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.