قیمت نظافت منزل و خانه تکانی سریع سال ۹۹ + لیست و جدول

بر اساس قیمت‌های اعلام شده توسط شرکت‌های ارائه دهده خدمات نظافتی و قالیشویی در سطح کلانشهر اصفهان هزینه خانه تکانی توسط نیروهای خدماتی از یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان شروع شده و با توجه به متراژ خانه و میزان خدمات مورد نیاز به مبالغ بیشتری نیز می‌رسد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بر اساس قیمت‌های اعلام شده توسط شرکت‌های ارائه دهنده خدمات نظافتی در کلانشهر اصفهان، ارائه خدمات خانه تکانی به صورت ساعتی محاسبه شده و ورودی آن از ۸ ساعت شروع می‌شود.

محدوده قیمت ورودی خدمات نظافت در این شرکت‌ها از ۱۸۰ هزار تومان شروع شده و تا ۲۲۰ هزار تومان نیز می‌رسد. بر اساس اعلام این شرکت‌ها معمولاً نیروهای خدماتی در یک روز بیش از ۸ ساعت توانایی فعالیت ندارند اما در صورت توافق کارفرما و نیروی خدماتی، به ازای هر ساعت اضافه‌تر مبلغی بین ۲۳ تا ۳۰ هزار تومان توسط کارفرما باید پرداخت شود همچنین در صورتی که محل ارائه شده برای دریافت خدمت فاصله زیادی از شرکت ارائه دهنده خدمات داشته باشد هزینه رفت و آمد نیروی خدماتی بر عهده کارفرما است.

البته امروز کسب و کارهای جدیدی راه اندازی شده که بر خلاف روش‌های سنتی پیشین خدمات مورد نیاز را با ثبت سفارش در اپلیکیشن‌ها و یا وبسایت‌های خود ارائه می‌دهند به طوری که کارفرما می‌تواند با اعلام محدوده سکونت، ساعت درخواستی دریافت خدمات، حداقل مدت زمان ارائه خدمات و سایر فاکتورها در این اپلیکیشن‌ها ثبت سفارش کرده و نیروی خدماتی مورد نیاز خود را بیابد.

قیمت نظافت منزل و خانه تکانی سریع سال ۹۹ + لیست و جدول

علاوه بر نظافت منزل، یکی از مواردی که معمولاً بخش جدا ناپذیر خانه تکانی پیش از نوروز است، شست و شوی فرش، مبلمان، موکت، پتو و روفرشی است. بر اساس قیمت‌های اعلام شده توسط شرکت‌های معتبر ارائه دهنده خدمات قالیشویی در کلانشهر اصفهان، هزینه شست و شوی فرش ماشینی از هر متر ۸ تا ۱۰ هزار تومان با توجه به نوع شست و شو (روش مکانیزه یا سنتی) متغیر است. همچنین برخی از این قالیشویی‌ها برای متراژهای بیش از ۱۸ متر مربع خدمات حمل و نقل رایگان به مشتری ارائه می‌دهند.

قیمت شست و شوی فرش دستباف نیز با توجه به اینکه فرش بافت چه شهری باشد متغیر است و به عنوان نمونه برای شست و شوی هر متر از فرش دستباف نائین ۳۵ هزار تومان از مشتری دریافت می‌شود، البته برخی از شرکت‌ها نیز مبلغ ارائه خدمات شست و شوی فرش دستباف را از هر متر ۲۵ هزار تومان و بالاتر اعلام کرده‌اند. برخی از قالیشویی‌ها خدمات تعمیرات فرش نیز ارائه می‌دهند به طوری که خدمات ریشه زنی برای فرش ماشینی هر متر ۲۰ هزار تومان و برای فرش دستباف از ۱۰۰ تا ۱۲۰ هزار تومان متغیر است. برای ارائه سایر خدمات تعمیرات فرش از جمله رفوگری، لکه‌برداری، رنگ‌برداری، پرزگیری و ترمیم جای سوختگی نیز این شرکت‌ها پس از مشاهده فرش قیمت مورد نظر رفوگران را به مشتری اعلام می‌کنند.

قیمت نظافت منزل و خانه تکانی سریع سال ۹۹ + لیست و جدول

علاوه بر موارد گفته شده، خدمات شست و شوی مبلمان با توجه به نوع پارچه و میزان کثیفی به ازای هر نفر از ۲۵ تا ۳۵ هزار تومان متغیر است. همچنین برای شست و شوی هر مترمربع از موکت ۱۵ هزار تومان، پتو مبلغ ۳۰ هزار تومان و هر روفرشی ۱۲ متری مبلغ ۶۰ هزار تومان از طرف این شرکت‌ها اعلام شده است.

بر اساس اعلام شرکت‌های ارائه خدمات قالیشویی با توجه به اینکه شست و شوی هر فرش بین ۸ تا ۱۰ روز زمان می‌برد، این شرکت‌ها فقط تا پایان هفته دوم اسفند ماه سفارشات مشتری را می‌پذیرند.

نوع خدمت محدوده قیمت
نظافت منزل (ورودی از ۸ ساعت) ۱۸۰ تا ۲۲۰ هزار تومان
نظافت منزل (هر ساعت بیشتر از ورودی) ۲۳ تا ۳۰ هزار تومان
هزینه رفت و آمد نیروی نظافت ۱۵ تا ۳۰ هزار تومان
شست و شوی فرش ماشینی (متوسط متراژ هر فرش ۹ متر) ۷۰ تا ۱۰۰ هزار تومان
شست و شوی فرش دستباف (متوسط متراژ ۱۲ متر) ۳۰۰ تا ۵۰۰ هزار تومان
شست و شوی مبلمان (متوسط مبلمان ۸ نفره) ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تومان
شست و شوی موکت (متوسط متراژ ۵۰ متر) ۷۵۰ هزار تومان
شست و شوی پتو و روفرشی ۱۰۰ هزار تومان

بر اساس قیمت‌های ارائه شده در جدول بالا اگر به طور متوسط هر منزل تعداد ۲ فرش داشته باشد و نظافت و تمیز کاری آن در حداقل ۳ روز به پایان برسد، مجموع هزینه خانه تکانی حدوداً یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان خواهد بود.

نوع خدمت مجموع قیمت
نظافت منزل (حداقل ۳ روز) ۶۰۰ هزار تومان
شست و شوی فرش ماشینی (حداقل ۲ فرش ۹ متری) ۲۰۰ هزار تومان
شست و شوی مبلمان ۲۵۰ هزار تومان
شست و شوی پتو رو فرشی ۱۰۰ هزار تومان
هزینه ایاب و ذهاب ۵۰ هزار تومان
مجموع ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان

کد خبر 477766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.