گوشی گلکسی فولد آپدیت" One UI 3.1" را دریافت کرد

شرکت سامسونگ به روز رسانی One UI 3.1 را برای گوشی گلکسی فولد از فرانسه آغاز کرده است و به تدریج برای سایر کشورها نیز آن را منتشر خواهد کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شرکت سامسونگ هفته گذشته برنامه جدید خود را برای ارائه جدیدترین رابط کاربری One UI 3.1 در دستگاه‌های قدیمی اعلام کرد. تا کنون این به‌روزرسانی برای سری گلکسی اس ۲۰، سری گلکسی نوت ۲۰، گلکسی زد فولد ۲، گلکسی زد فیلیپ، گلکسی زد فیلیپ 5G و سری گلکسی نوت ۱۰ عرضه شده و اکنون نوبت به گلکسی فولد رسیده است.

شرکت سامسونگ انتشار به‌روزرسانی One UI 3.1 را برای گلکسی فولد از فرانسه آغاز کرده است و قصد دارد برای بازارهای دیگر نیز آن را به‌روزرسانی کند. نسخه آخرین به‌روزرسانی رابط کاربری، دارای شماره ساخت F900FXXU4EUBF است که همراه با تغییراتی در رابط کاربری، حالت‌های جدید دوربین، کنترل وسایل خانه هوشمند گوگل و ویژگی Private Share خواهد بود.

کاربران می‌توانند برای دریافت این به‌روزرسانی به تنظیمات گوشی مراجعه کنند و در بخش به‌روزرسانی سیستم، گزینه دانلود و نصب را روی دستگاه انتخاب کنند. گلکسی فولد، اولین گوشی تاشوی سامسونگ بود که به همراه اندروید ۹ در فوریه ۲۰۱۹ عرضه شد و سال گذشته به‌روزرسانی اندروید ۱۰ را دریافت کرد و ماه پیش نیز اندروید ۱۱ به همراه به‌روزرسانی رابط کاربری One UI 3.0 برای آن عرضه شد.

کد خبر 477717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.