واعظی: پروژه حلقه حفاظتی بستر توسعه آینده اصفهان است

رئیس دفتر رئیس جمهور با بیان اینکه دولت برای سلامت و صرفه‌جویی در وقت مردم ارزش قائل است، گفت: بهره برداری از پروژه‌ه پل آفتاب، اقدامی ارزنده برای بازگشایی گره‌های ترافیکی و اهمیت دادن به محیط زیست در کلانشهر اصفهان است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمود واعظی صبح امروز_ جمعه ۸ اسفندماه_ در مراسم بهره برداری از «پروژه تقاطع غیر همسطح آفتاب و خیابان‌های تابان و آسمان» اظهار کرد: دولت برای سلامت و صرفه‌جویی در وقت مردم ارزش قائل است؛ پروژه‌هایی که امروز افتتاح شد، اقدامی ارزنده برای بازگشایی گره‌های ترافیکی و اهمیت دادن به محیط زیست است.

وی افزود: باید در کشور به‌گونه‌ای عمل شود که خودروها کمتر توقف کرده، هوا پاک‌تر باشد و سلامت مردم در اولویت باشد؛ بدین سبب برنامه‌ریزی‌ها بر اساس اهمیت محیط زیست انجام می‌شود؛ این رویکرد به‌ویژه در کلانشهرها با توجه به جمعیت زیادی که در خود جای داده‌اند، با هدف ارزش گذاشتن به وقت مردم دنبال شده و باید در توسعه شهرها مدنظر باشد.

رئیس دفتر رئیس جمهور ادامه داد: کلانشهر اصفهان علاوه بر ترافیک ناشی از حضور ساکنان خود، در یک شاهراه قرار داشته و مردم استان‌های مختلف از آن عبور می‌کنند، بنابراین باید پروژه‌ها به گونه‌ای اجرا شود که خودروهای عبوری وارد شهر نشوند تا ترافیک ناشی از آن مزاحمتی برای شهر ایجاد نکند.

واعظی اضافه کرد: پروژه حلقه حفاظتی در آرام کردن ترافیک و سامان دادن به وضعیت عبور و مرور در اصفهان نقش بسزایی داشته و بستر توسعه آینده این کلانشهر را فراهم می‌کند.

وی از شهردار اصفهان که برای اجرای پروژه‌های ترافیکی در شمال شرق شهر زحمات زیادی کشیده تقدیر کرد.

رئیس دفتر رئیس جمهوری با تاکید بر اینکه نباید سیاست‌هایی که توسعه شهرها را دنبال می‌کند، متوقف شود، گفت: حق مردم اصفهان اجرای پروژه‌های بزرگ است؛ زیرا این شهر در تاریخ ایران باعث سربلندی بوده و امروز نیز در تولید، اقتصاد و فرهنگ، یک استان در کشور پیشرو است.

کد خبر 477590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.