واکنش پلیس به خبر ممنوعیت تردد در نوروز

معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: پلیس آمادگی خود را برای اجرای مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا، اعلام کرده است.

به گزارش ایمنا، سرهنگ عین الله جهانی، اظهار کرد: در یک سال اخیر، شاهد اعمال برخی محدودیت‌های ترددی در کشور هستیم که بر اساس مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا، صورت گرفته است.
وی افزود: تصمیم گیری‌های این ستاد، بر اساس روند افزایش یا کاهش تعداد مبتلایان متغیر است، بنابراین برای اعمال محدودیت‌ها، باید چندین معیار را در نظر گرفت و شرایط را سنجید.

این مقام انتظامی درباره اعمال محدودیت در ایام عید ادامه داد: هنوز مشخص نیست برای تعطیلات عید، محدودیت‌های ترددی در کشور افزایش یابد یا کاهش و این امر باید توسط ستاد اعلام شود.

سرهنگ جهانی تصریح کرد: پلیس طرح‌های مختلفی را برای شرایط‌های متفاوت، برنامه ریزی کرده و برای اجرای تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا، آمادگی خود را اعلام کرده است.

معاون اجتماعی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا اظهار کرد: ما از مردم درخواست می‌کنیم که از سفرهای غیرضروری بپرهیزند تا با اعمال محدودیت‌های بیشتر، برای کنترل بیماری مواجه نشویم.

با شیوع همه گیری ویروس کرونا، پلیس راهنمایی و رانندگی بنابر دستورات ستاد ملی مبارزه با کرونا، محدودیت‌های ترددی ایجاد کرد. این محدودیت‌ها در دو گروه ثابت و متغیر دسته بندی می‌شوند. محدودیت‌های ثابت شامل محدودیت ترددی شبانه از ساعت ۹ شب الی ۳ صبح هستند که در تمام شهرها اجرا می‌شود. اما محدودیت‌های ترددی متغیر، با توجه به رنگ شهر مورد نظر تعیین و در آن‌ها ورود با پلاک غیربومی و خروج با پلاک بومی ممنوع است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کد خبر 477548

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.