تقدیر از خبرگزاری ایمنا به عنوان رسانه همکار برتر شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان

در مراسم تجلیل از برترین‌های شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، از خبرگزاری ایمنا به عنوان رسانه همکار برتر شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان تقدیر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آئین معرفی و تجلیل از برترین‌های مراکز رشد و پارک‌های علم و فناوری شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در سال‌های ۹۸ و ۹۹ در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان برگزار شد.

در این مراسم از خبرگزاری ایمنا به عنوان رسانه همکار برتر در سال ۹۸ معرفی و تجلیل شد؛ همچنین حمیدرضا توانگر به عنوان ناظر برتر شهرک در سال ۹۸ و حسن حدادزاده ناظر برتر در سال ۹۹ معرفی شدند.

در این مراسم شرکت فولاد مبارکه اصفهان به عنوان کارفرمای برتر در سال ۹۹ و شهرداری اصفهان نیز به عنوان کارفرمای برتر در سال ۹۸ اعلام و فخرالدین اشرفی زاده و مسعود صدرعاملی نیز به عنوان اعضای فعال شورای پذیرش و ارزیابی شهرک در سال‌های ۹۸ و ۹۹ معرفی شدند.

گفتنی است مبینا اتابکی، دانش آموز مقطع دوم متوسطه، سنا فرح بخش، دانش آموز مقطع ابتدایی اردستان و علی مختاری در مقطع اول متوسطه به عنوان دانش آموزان پژوهشگر برتر هفته پژوهش ۹۹ و حسین مظاهری با طرح پایلوت واحد گندله سازی پژوهشگر برتر استان، معرفی و تجلیل شدند.

همچنین در بخش واحدهای فناور برتر ۹۹ رتبه سوم به شرکت «مهندسی ارتباطی پیام پرداز»، رتبه دوم به شرکت «فراتحقیق سپاهان» و رتبه نخست نیز به شرکت «سامان انرژی اصفهان» و در بخش واحدهای فناور برتر شرکت‌های متوسط، نیز مقام سوم به شرکت «بهبود شیمی کیمیاگران»، رتبه دوم به «آرمان فراپژوهان» و مقام اول به شرکت «پیشرو اندیشه پرداز سی پل» اختصاص یافت.

در معرفی واحدهای فناور برتر شرکت‌های کوچک نیز شرکت فنی مهندسی «اندیشه محور گستر اصفهان امگا»، واحد فناور «طعم و رنگ فریر» و شرکت «یکتا صنعت ناجی» به ترتیب مقام‌های سوم تا نخست این بخش را کسب کردند.

جایزه واحدهای فناور نیز در بخش رتبه برتر آر ان دی به شرکت «فن آوری پایا مواد» رسید و در بخش واحدهای فناور برتر در سال ۹۸ در بخش آر اند دی، شرکت «فن گستر پویا» معرفی و تجلیل شدند.

رتبه سوم واحد فناور برتر در سال ۹۸ به شرکت «روشن رأی سپاهان»، رتبه دوم شرکت «تابان گوهر نفیس» و رتبه نخست به شرکت «پایاهیدرولیک جم» اختصاص یافت.

شرکت‌های برتر مراکز رشد پارک فناوری شهرک در گروه کمتر از یک سال استقرار یافته در سال ۹۹ نیز معرفی شدند که در این بخش، شرکت «نانو پایش گیتی» رتبه سوم، شرکت بین المللی «مهندسی دقیق صنعت اتحاد» رتبه دوم و شرکت «نوران صنعت مصباح» رتبه نخست را کسب کردند؛ همچنین در بخش شرکت‌های برتر مراکز رشد فناوری شهرک در گروه بین یک تا دو سال استقرار یافته در سال ۹۹، رتبه سوم به شرکت «دما تجهیز رسانا»، رتبه دوم شرکت «الکترو محرکه پارسیان» و رتبه نخست به واحد فناور «مدرن فناوران صنعت موج» رسید، همچنین این شرکت در گروه کمتر از یک سال در سال ۹۸ را نیز کسب کرد.

در قسمت معرفی شرکت‌های برتر رشد فناوری در گروه بیش از دو سال استقرار یافته امسال نیز، شرکت «دانش گستران ثاقب» رتبه سوم، شرکت «رهیافت سامانه آریا» رتبه دوم و شرکت «نوین لیزر صبا» رتبه نخست را کسب کردند و تقدیر شدند و در گروه معرفی واحدهای برتر بیش از ۲ سال استقرار یافته در سال ۹۹، رتبه سوم به شرکت «الکترومحرکه پارسیان» و رتبه دوم به شرکت «آیریک تشخیص نقش جهان» و رتبه اول به شرکت «مدرن فناوران صنعت موج» رسید.

همچنین در بخش شرکت‌های برتر مراکز رشد شهرک در گروه یک تا دو سال اسقرار یافته سال ۹۸، شرکت «دیده رایان صنعتی اصفهان» رتبه سوم، شرکت «آژمان صنعت پژوهان نامدار اسپادانا» رتبه دوم را کسب کردند و رتبه نخست به شرکت «نوین لیزر صبا» رسید.

شرکت «مهندسی رباتیک و اتوماسیون مهام صنعت وی را ویژن» به عنوان رتبه سوم شرکت‌های برتر مراکز رشد شهرک در گروه بیش از ۲ سال استقرار ۹۸ معرفی شد و رتبه دوم به شرکت «بهبود صنعت مهان» و رتبه نخست به شرکت «نوران حسگر صبا» تعلق گرفت.

کد خبر 477347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.