زیدان: مصدوم داریم اما امید هم داریم

سرمربی رئال مادرید با اشاره به تعداد مصدومان بالای این تیم در مصاف سخت برابر آتالانتا اظهار کرد که این تیم می تواند برای دیدار آتی حرف هایی برای گفتن داشته باشد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از مارکا، زین الدین زیدان سرمربی تیم رئال مادرید در کنفرانس مطبوعاتی این تیم پیش از برگزاری بازی برابر آتالانتا در چهارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با اشاره به تعداد مصدومان تیمش، نسبت به نتیجه مسابقه پیش رو ابراز امیدواری کرد.

وی در خصوص شرایط بازیکنان مصدوم تیمش گفت: چندین بازیکن مختلف را در اختیار نداریم که شاید مهمترین آن‌ها سرخیو راموس باشد. او به عنوان کاپیتان تیم در این بازی غایب خواهد بود و نمی‌توانیم از او استفاده کنیم و او تنها بازیکن غایب ما در این بازی نیست.

زیدان اضافه کرد: البته که مصدومین زیادی داریم اما به نتیجه بازی امیدواریم. شما می‌توانید راجع به مصدومان با من صحبت کنید ولی من از بازیکنانی که در اختیار دارم راضی هستم. همیشه برای پیروزی پا به زمین مسابقه خواهیم گذاشت و به غیر از کسب برد در مسابقه چیز دیگری ما را خوشحال نمی‌کند.

سرمربی رئال مادرید در خصوص وضعیت تیم آتالانتا خاطرنشان کرد: اقدامات گاسپرینی در تیم آتالانتا ستودنی است. زمانی که من در یوونتوس بازی می‌کردم او سرمربی تیم جوانان بود. می‌توانم با جرأت بگویم که او تغییرات مهمی را در آنجا رقم زده و من به عنوان یک مربی واقعاً او را دوست دارم.

وی در پایان پیرامون شکل بازی تهاجمی آتالانتا نیز صحبت کرد: حریف ما بازی تهاجمی به نمایش خواهد گذاشت و من هم می‌دانم که آن‌ها در حملات بسیار خوب عمل می‌کنند. با این حال نمی‌توان تیم‌ها را با این نگاه با هم مقایسه کرد ولی من مطمئنم که بازی خوبی در پیش خواهیم داشت.

کد خبر 477295

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.