طباطبایی: سال پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشتیم

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: سال پر فراز و نشیبی پشت سر گذاشتیم. تجربه‌ای در بحث کرونا نداشتیم که در کل جهان تدبیری برای این موضوع نبود و ورزش را تحت تأثیر قرار داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد طباطبایی امروز چهار شنبه _ ۶ اسفند ماه_ در آئیین تقدیر از نواب رئیس هیئت‌های ورزشی استان اصفهان و جلسه هم اندیشی با حضور مهین فرهادی زاد، اظهار کرد: از حضور خانم دکتر فرهادی زاد تقدیر و تشکر می‌کنم که دعوت ما را پذیرفتند و در جمع نواب رئیس هیئت‌های استان حضور پیدا کردند. جلسه به عنوان هم اندیشی ذکر شده که صحیح است، سال پر فراز و نشیبی پشت سر گذاشتیم. تجربه‌ای در بحث کرونا نداشتیم که در کل جهان تدبیری برای این موضوع نبود و ورزش را تحت تأثیر قرار داد.

وی ادامه داد: یکی از مشکلات ما فقر حرکتی و نبود زنگ ورزش است، در حوزه ورزش قهرمانی، همگانی و حرفه ای یکی از استان‌های پیشرو بودیم و قهرمانان و ملی پوشان زیادی داشتیم، بنابراین یک اندیشه خوب می‌طلبید سال جدید را با چنین شرایطی بتوانیم مدیریت کنیم که نیاز به جهاد، تلاش و همفکری زیاد داشت و با همکاری و همدلی توانستیم مدیریت خوبی داشته و برنامه‌های زیادی را نیز اجرایی کنیم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان کرونا بر تمرینات ورزشکاران تأثیر گذاشته است، تصریح کرد: کرونا برای تمرینات ورزشکاران محدودیت به وجود آورد، باید برنامه ریزی انجام می‌دادیم که برای ورزشکاران مشکلی ایجاد نکند. نشست‌های مکرر و همت هیئت‌ها باعث شد ورزش ما به یک وضعیت پایدار برسد. امیدواریم این ویروس از بین برود تا به شرایط قبلی باز گردیم و فعالیت‌های خود را شروع کنیم.

طباطبایی با بیان اینکه برای سال آینده باید برنامه ریزی خوبی داشته باشیم تا با وجود کرونا بتوانیم آن‌ها را عملی کنیم، افزود: اصفهان جز اولین استان‌هایی بود که کلاس‌های مجازی را شروع کرد، بحث سلامت و قهرمانی را داشتیم. برنامه‌های راهبردی اداره کل ورزش و جوانان تدوین و در جلسه شورای عالی ورزش با حضور دکتر سعیدی دبیر کمیته ملی المپیک رونمایی شد.

وی خاطر نشان کرد: استاندار اصفهان خواست از تمام ظرفیت‌های این استان استفاده کنیم و با حضور مسئولان رده بالای وزارت ورزش و جوانان، از سند راهبردی ورزش رونمایی شد که باید شرایط اجرایی آن را نیز مهیا کنیم و برنامه عملیاتی خود را با حضور مسئولین عالی رتبه ورزشی کشور اجرایی خواهیم کرد.

مدیر کل ورزش و جوانان در خصوص تعطیلی ورزش‌ها، گفت: با وضعیت و اپیدمی موجود که برخی ورزش‌ها نیمه تعطیل و برخی تعطیل هستند، برنامه‌های شهرستانی وظایف و برنامه‌های هیئت‌ها و حوزه بانوان را جداگانه اعلام می‌کنیم. طی بازدید از آکادمی علوم لوافان، مقرر شد برنامه‌های علمی زیادی را به صورت پایلوت در اصفهان اجرایی کنیم. باید توجه داشت که ظرفیت و پتانسیل نیروهای اصفهان بر کسی پوشیده نیست  و می‌توان از این ظرفیت به خوبی استفاده کرد.

کد خبر 477269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.