ابراز تمایل چندین مجموعه برای در اختیار گرفتن تیم فوتبال شهر خودرو

رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی گفت: جدایی یحیی گل محمدی از جمع شهر خودرو و پیوستن این سرمربی به پرسپولیس تهران مربوط به گذشته است و چه نفعی دارد که من در رابطه با گذشته صحبت کنم!

احسان اصولی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با تاکید بر اینکه مجموعه مدیریتی استان خراسان رضوی از تمام پتانسیل خود برای رفع مشکلات شهر خودرو استفاده خواهد کرد، گفت: با توجه به مسائلی که در رابطه با بحث مالکیت باشگاه شهر خودرو اتفاق افتاده است، مجموعه مدیریت استان خراسان رضوی از استاندار، دادستان، مدیر کل ورزش و جوانان و شهردار مشهد پای کار حاضر شدند تا تیم را از افتادن این تیم لیگ برتری در ورطه حاشیه و سرازیری سقوط جلوگیری کنند.

وی با اشاره به اینکه مجموعه مدیریتی شهر خودرو معتقد است تیم فوتبال شهر خودرو متعلق به مردم خراسان رضوی و مشهد است، گفت: تأمین هزینه‌های جاری تیم فوتبال شهر خودرو تا به پایان رسیدن این فصل با مسئولیت هیئت فوتبال خراسان رضوی و کمک مجموعه مدیریت استان خراسان رضوی انجام می‌شود.

رئیس هیئت فوتبال استان خراسان رضوی در خصوص واگذاری تیم شهر خودرو به مالکیت جدید، تصریح کرد: چندین مجموعه برای در اختیار گرفتن شهر خودرو ابراز تمایل کرده اند و در این راستا گفت‌وگوهایی شده است. در مجموعه مدیریتی استان کمیته‌ای شکل گرفته تا شرایط عمومی، مالی، حقوقی و قضائی که برای واگذاری این تیم لازم است بررسی شود.

وی با تشکر از هواداران صبور تیم شهر خودرو، گفت: مجموعه مدیریت استان خراسان رضوی تلاش می‌کنند تا حافظ منافع این تیم باشند. ما در کنار این تیم خواهیم بود تا این تیم بابت مشکلاتی که ناشی خلأ مدیریتی و خصوصاً مسائل مالی است دچار آسیب نشود. کادر فنی تیم وظیفه خود را با قدرت انجام خواهد داد و امیدوارم این تیم بتواند نتایج خوبی را در نیم فصل دوم کسب کند.

احسان اصولی در رابطه با مشکلات مالی پرسپولیس و شهر خودرو، گفت: بحث پیگیری دریافت مطالبات شهر خودرو از پرسپولیس به شکل دوستانه ای در حال پیگیری است و امیدواریم به نتیجه برسد.

وی در رابطه با جدایی یحیی گل محمدی از شهر خودرو در فصل گذشته و زمانی که شهر خودرو جزء مدعیان بود، گفت: جدایی یحیی گل محمدی از جمع شهر خودرو و پیوستن این سرمربی به پرسپولیس تهران مربوط به گذشته است و چه نفعی دارد که من در رابطه با گذشته صحبت کنم!

رئیس هیئت فوتبال خراسان رضوی ضمن تشکر از مجموعه کادر فنی شهر خودرو، گفت: برنامه خوبی برای شهر خودرو در نیم فصل دوم تهیه شده است و امیدواریم تیم شهر خودرو را به عنوان یکی از مدعیان لیگ برتر ایران ببینیم.

کد خبر 477101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.