نمایشگاه گردشگری و صنایع‌دستی تهران بازدید عمومی ندارد

مدیرعامل شرکت مادرتخصصی توسعه ایران‌گردی و جهانگردی گفت: نمایشگاه گردشگری و صنایع‌دستی تهران در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی به صورت کاملا تخصصی برگزار می‌شود و بازدید حضوری عمومی و مردمی ندارد.

به گزارش ایمنا، نمایشگاه تخصصی گردشگری و صنایع‌دستی تهران با شعار «سفرهای ایمن و مسئولانه» از امروز سه‌شنبه (پنجم اسفند ۹۹) افتتاح شد و به مدت چهار روز تا هشتم اسفند در محل دائمی نمایشگاه‌ها در تهران ادامه دارد.

علیرضا رئیسی، سخنگوی ستاد ملی مدیریت کرونا اعلام کرده است‌: برگزاری هرگونه نمایشگاه در صورتی که تخصصی باشد فقط برای حضور متخصصان مربوطه امکان‌پذیر است و حضور در نمایشگاه‌های تخصصی برای عموم مردم آزاد نیست و فقط متخصصان مربوط به آن حوزه می‌توانند در نمایشگاه حاضر باشند.

خشایار نیکزادفر هم دراین‌باره اظهار کرد: نمایشگاه گردشگری و صنایع‌دستی که در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی آغاز به کار می‌کند به صورت کاملاً تخصصی برگزار می‌شود و صرفاً از بخش‌های خدمت‌دهنده گردشگری کشور دعوت شده است و به هیچ عنوان بازدید عمومی برای حضور مردم در نظر گرفته نشده است.

وی افزود: در این نمایشگاه شیوه‌های نوین خدمات گردشگری در دوران کرونا به نمایش گذاشته می‌شود همچنین خدمات دهندگان گردشگری در این سه روز تجربیات خود در دوران کرونا را با یکدیگر تبادل می‌کنند و علاوه بر آن دوره‌های آموزشی گردشگری در دوران همه‌گیری طراحی شده، که برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهانگردی با تاکید بر اینکه نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی امسال کاملاً تخصصی است، گفت: مخاطب این نمایشگاه فعالان تخصصی حوزه گردشگری و صنایع‌دستی هستند و فضای نمایشگاه با رعایت ضوابط و شیوه‌نامه‌های بهداشتی ابلاغی ستاد ملی کرونا طراحی شده است.

نیکزادفر تصریح کرد: در این نمایشگاه که صاحبان مشاغل و تأسیسات گردشگری حضور دارند شیوه نامه‌های نوین مقابله با ویروس کرونا در اماکن و تأسیسات گردشگری آموزش داده می‌شود تا در دوران کرونا و پساکرونا این اصول و ضوابط را اجرا و رعایت کنند.

وی خاطرنشان کرد: به دلیل شیوع کرونا این دوره از نمایشگاه بازدیدکننده عمومی و مردمی ندارد و تبلیغات و دعوت عمومی هم انجام نشده است، علاقه‌مندان و مردم و خبرنگاران و گزارشگران هم می‌توانند این نمایشگاه را در سایت به صورت غیرحضوری و برخط بازدید کنند.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایران‌گردی و جهانگردی ادامه داد: مردم و گردشگران از ارکان اصلی گردشگری و باعث دلگرمی فعالان حوزه گردشگری هستند اما امسال برای رعایت سلامت عمومی مردم و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی این نمایشگاه به صورت محدود و مخاطب تخصصی برگزار شد و امیدواریم در دوره‌های بعدی و رویدادهای دیگر با عبور از همه‌گیری و مهیا شدن شرایط بتوانیم حضور مردم و علاقه مندان به صنعت گردشگری و گردشگران را شاهد باشیم.

منبع: ایرنا

کد خبر 477043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.