احداث پروژه سالن اجتماعات گلستان شهدا با اعتبار اجرایی ۳۹ میلیارد تومان

معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: اجرای پروژه سالن اجتماعات گلستان شهدا در قالب ۲۴ قرارداد به مبلغ ۳۹ میلیارد تومان در دستور کار شهرداری قرار گرفته و در حال تکمیل است؛ این اعتبار صرفا هزینه اجرایی پروژه است.

ایرج مظفر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با ارائه گزارش چهارساله معاونت عمران از ابتدای مهرماه سال ۹۶ تاکنون، اظهار کرد: این پروژه شامل سالن اجتماعات، پارکینگ و پروژه‌های اطراف آن بود که اجرای آن در قالب ۲۴ قرارداد به مبلغ ۳۹ میلیارد تومان در دستور کار قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: اجرای ۲۱ قرارداد پروژه سالن اجتماعات گلستان شهدا به مبلغ ۳۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از ابتدای مهرماه ۹۶ آغاز شده و ۱۳ قرارداد به مبلغ ۱۱ میلیارد و ۱۴۰ میلیون تومان تحویل موقت شده است.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان افزود: مساحت زیربنا، سالن‌ها، رواق‌ها، لابی‌ها، تأسیسات اداری، سرویس بهداشتی و پست برق ۹ هزار و ۵۰۰ مترمربع و محوطه پیرامون و پارکینگ روباز ۱۲ هزار و ۷۰۰ مترمربع است که در مجموع ۲۲ هزار و۲۰۰ مترمربع می‌شود.

وی ادامه داد: از ویژگی‌های خاص طراحی و معماری این پروژه، اجرای پوشش سقف هذلولی و اجرای نمای سنتی و مدرن با رویکردی ایرانی اسلامی است.

مظفر گفت: پروژه سالن اجتماعات گلستان شهدا با کاربری سالن اجتماعات مذهبی و اجتماعی در شأن مردم شهیدپرور اصفهان و با هدف تکریم خانواده شهدا با سازه‌ای خاص و طراحی متفاوت در حال تکمیل است.

وی تاکید کرد: گلستان شهدا یکی از مکان‌های مهم برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی به شمار می‌رود از این رو احداث یک سالن اجتماعات در شأن مردم این شهر شهیدپرور نیاز است.

کد خبر 476940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.