بهره برداری از ۳ سامانه الکترونیکی در شیراز

شهردار شیراز گفت: از سامانه سیستم اطلاعات مدیریت پروژه (PMIS)، مدیریت حمل و نقل بار و «سبزینه» توسط شهرداری شیراز رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حیدر اسکندرپور در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

" امروز دوشنبه چهارم اسفند ماه رونمایی از سامانه سیستم اطلاعات مدیریت پروژه (PMIS)، مدیریت حمل و نقل بار و «سبزینه» توسط شهرداری شیراز؛ گامی مهم و اساسی جهت شفافیت، الکترونیکی کردن امور، کاهش فساد و احترام و تعامل با شهروندان

سامانه (PMIS)، یک پروژه شاخص در راستای استقرار نظام شفافیت، ایجاد یک ویترین شیشه‌ای در تعامل با شهروندان و مدیریت هر چه بهتر بودجه شهرداری است. ای ن سامانه برای اولین بار در سطح ملی کلید خورده و شهرداری شیراز در این زمینه پیشتاز است. در این سامانه می‌توان فرآیند پروژه‌های شهرداری شیراز را از طریق درگاه اینترنتی PMIS.shiraz.ir مشاهده کرد.

سامانه سبزینه، سامانه درخواست کاشت نهال رایگان است. شهروندان با مراجعه به این سامانه به آدرس landscape.shiraz.ir و ثبت درخواست خود می‌توانند نهال مورد نظر خود را انتخاب و دریافت کنند.

سامانه مدیریت حمل و نقل بار سامانه‌ای برای سازماندهی خودروهای باربر، نظارت بر فعالیت آنها، ایجاد اطمینان در شهروندان و دسترسی راحت تر آنها به خدمات جابجایی بار است و به آدرس transport.shiraz.ir در دسترس قرار دارد. رانندگان خودروهای سنگین، نیمه سنگین و سبک با ثبت نام در این سامانه و دریافت پروانه اشتغال از تسهیلاتی همچون سوخت و لاستیک بهره مند می‌شوند. از این پس حمل و نقل بار در شیراز و حومه فقط با داشتن پروانه اشتغال امکانپذیر است. "

کد خبر 476916

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.