شهرداری دو ورزشگاه را به‌ سرخابی‌ها واگذار می‌کند

مشاور شهردار تهران گفت: «همزمان با انجام تعهدات وزارت ورزش و جوانان در خصوص واگذاری زمین‌های ضروری برای توسعه مترو و حمل و نقل عمومی، شهرداری تهران آمادگی دارد نسبت به واگذاری دو ورزشگاه‌ به سرخابی‌های پایتخت اقدام کند.»

به گزارش ایمنا، غلامحسین محمدی این خبر را در صفحه شخصی خود در توئیتر اعلام کرد و خطاب به هواداران پرسپولیس و استقلال گفت: «به دنبال توافقی که در مورد انتقال سندهای مالکیت دو ورزشگاه شهید کاظمی و کمپ مرحوم حجازی به نام دو باشگاه پرطرفدار پایتخت انجام شده، شهرداری تهران با جدیت در حال پیگیری موضوع است.»

پیروز حناچی، شهردار تهران، تیر ماه سال جاری در یک گفت‌وگوی خبری اعلام کرده بود که این دو ورزشگاه به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس واگذار خواهد شد و سندهای ملکی آن‌ها هم به زودی به نام این دو باشگاه ثبت می‌شود.

ورزشگاه شهید کاظمی تهران که در سال ۱۳۹۲ ساخته شده در منطقه ۱۹ تهران و در کنار بزرگراه آزادگان واقع شده است. این ورزشگاه با ۹۰ هزار مترمربع مساحت و ۱۲ هزار مترمربع زیربنا، ۱۵ هزار نفر گنجایش دارد و از دی ماه ۹۴ تا کنون در اختیار باشگاه فوتبال پرسپولیس است.

کمپ تمرینی مرحوم ناصر حجازی نیز در بلوار فردوس غربی واقع در منطقه ۵ تهران قرار دارد. تیم استقلال از پیش‌فصل ۹۲–۱۳۹۱ به‌طور کامل به این کمپ نقل مکان کرد و از آن هنگام تاکنون تمرین‌ها و بازی‌های تمرینی استقلال در این مجموعه برگزار می‌شود.

کد خبر 476899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.