انتخابات پرشور نشان دهنده اعتماد مردم به نظام است

یک عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: انتخابات پرشور نشان دهنده این است که مردم ایران به نظام جمهوری اسلامی اعتماد دارند. زمانی که رئیس جمهور و عضو شورای شهری که پشتوانه رأی مردمی را داشته باشد، با قدرت به وظیفه خود عمل می‌کند.

سیدرضا اکرمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در مورد مشارکت در انتخابات ۱۴۰۰ اظهار کرد: جمهوری به معنای حضور و مشارکت مردم در تمامی صحنه‌ها از جمله انتخابات، انتخاب است. در نظام جمهوری اسلامی، ملت ایران بر اساس اسلام ناب محمدی (ص) با مشارکت در انتخابات، نمایندگان خود در مجلس، شورای شهر و خبرگان رهبری را تعیین می‌کنند.

وی افزود: انتخابات پرشور نشاندهنده حمایت و پشتیبانی مردم از نظام بوده و در صورتی که مشارکت کمتر باشد، نتیجه‌ای عکس دارد؛ بنابراین زمانی که مقام معظم رهبری در دیدار با مردم آذربایجان بر انتخابات پرشور تاکید کردند، به این معنا بود که مردم باید برای حضور در عرصه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر ۱۴۰۰ خود را آماده کنند.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز ادامه داد: انتخابات پرشور نشان دهنده این است که مردم ایران به نظام جمهوری اسلامی اعتماد دارند. زمانی که رئیس جمهور و عضو شورای شهری که پشتوانه رأی مردمی را داشته باشد، با قدرت به وظیفه خود عمل می‌کند.

اکرمی خاطرنشان کرد: خداوند متعال در قرآن مجید می‌فرمایند که همواره در مقابل دیگران قدرتمند باشید. امروز قدرتمندی نظام جمهوری اسلامی منوط به انتخابات پرشور است.

کد خبر 476730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.